کد خبر: ۱۱۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
مسوُول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:
مسوُل امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مطمئن باشید عربستان مجبور می‌شود که با یمن مذاکره و کنار بیاید.

به گزارش تنویرلامرد، حجت‌الاسلام علی‌ رضایی بعدازظهر امروز در یادواره 23 شهید سرافراز دهستان سیگار بخش مرکزی لامرد در سخنانی با اشاره به پیام سردار سلیمانی در پایان یافتن شجره خبیثه داعش توسط نیروهای محور مقاومت اظهار داشت: با تابعیت از امر ولایت به‌خوبی کار تکفیری‌ها به پایان رسید و این افتخار برای اسلام و انقلاب اسلامی رقم خورد و همه جبهه مقاومت در این پیروزی شریک هستند.

عربستان مجبور به مذاکره و کنار آمدن با یمن است

وی افزود: امروز هر مسوُلی که مسیر و دین شهدا را ادا کند به‌طور یقین عزیز و بزرگ می‌شود زیرا شهدا رفتند تا عزت مملکت حفظ شود هرچند برخی‌ها در این زمینه کوتاهی کردند که باید پاسخگو باشند.

مسوُول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بابیان اینکه هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی سرباز ولایت باشد، نقطه عزت و احترام است گفت: مسوُول در این کشور زیاد داریم و برای همه آنان دعا می‌کنیم و باید فرصت خدمت که در اختیار آنان قرارگرفته است قدرش را بدانند و نام خود را به‌عنوان خدمتگزاری صادق به ماندگار بگذارند تا شیرینی خدمت را مردم بچشند.

عربستان مجبور به مذاکره و کنار آمدن با یمن است

رضایی اضافه کرد: در وصیت‌نامه‌های شهدا تأکید بر پیروی از ولایت‌فقیه شده است و تا زمانی که در مسیر ولایت و رهبری باشیم مطمئن باشیم که یاور همه مسلمین خواهیم بود.

رضایی با اشاره به جنایات عربستان سعودی در یمن نیز خاطرنشان کرد: مطمئن باشید عربستان مجبور می‌شود که با یمن مذاکره کند و کنار بیاید و فتح دیگری در یمن خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: