کد خبر: ۱۱۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) :
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم دارالقرآن نور پیامبراکرم(ص)شمال غرب شیراز گفت:باید تلاش کنیم تا جامع اسلامی را به سمت قرآنی شدن حرکت دهیم.

فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز  ضمن تبریک هفته بسیج و پیرزوی رزمندگان اسلام  در کشور سوریه  بیان داشت:امروز بیشتر مشکلات در جامعه و خانواده ها ناشی از دوری از قرآن می باشد و اگر خانواده و جامعه قرآنی باشد در مسیر حق قرار گرفته خواهد شد.

حسینی افزود:اگر قرآن را خوب بشناسیم و به آن خوب عمل کنیم و  مانوس شویم در مسیر حق قرار خواهیم گرفت و مشکلات  در سایه قرآن حل خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدها و منویات مقام معظم رهبری در مورد جامعه قرآنی تصریح نمود:مقام معظم رهبری فرمودند ما باید یک جامعه قرآنی داشته باشیم و در این راه باید تلاش های لازم برای خانواده و جامعه صورت پذیرد چرا که شفا،رحمت،مغفرت و...در قرآن می باشد.

 فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در ادامه اشاره کرد:آسایش و آرامشی که هر خانواده و جامعه ی به دنبال آن می باشد در مسیر حق قرآن اتفاق خواهد پذیرفت.

سرهنگ حسینی با اشاره به برگزاری  مسابقات قرآنی دارالقرآن پیامبر اکرم(ص)شمال غرب شیراز ، خاطر نشان نمود: مسابقات قرآنی در دو مقطع خواهر و برادربالای 16سال و زیر 16سال در رشته های قرآنی حفظ،قرائت،ترتیل،اذان ومفاهیم به میزبانی مسجد الغدیر شهرک گلستان برگزار خواهد شد و ثبت نام از شرکت کنندگان در سایر مساجد و پایگاه های بسیج شمال غرب شیراز صورت خواهد پذیرفت و مرحله نهایی مسابقات نهم آذر ماه برگزار و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

در ادامه این مراسم استاد دکتر حاج حمید سروستانی نفر اول مسابقات قرآن کریم در رشته حفظ با تلاوت مجلسی و زیبای خود و همچنین در ادامه  گروه تواشی طه  محفل و مجلس را نورانی نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر: