کد خبر: ۱۱۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
سرهنگ حسینی:
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرک های شمال غرب شیراز گفت:بسیج صرفا نظامی ،فرهنگی و محرومیت زدائی نمی باشد
وی در این سخنرانی که در مسجد جامع خاتم الانبیاء(ص) شهرک گلستان انجام شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان نمود:هدف از تشکیل بسیج خدمت رسانی به مردم در زمینه های مختلف می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز خاطر نشان کرد: امام(ره) با تدبیر الهی  هدایائی به ملت ارزانی داشتند که یکی از آنها  بسیج می باشد و امروز بسیج برای دنیا الگوه شده است.

وی با توجه به آیه 200سوره مبارکه آل عمران و آیه 104سوره مبارکه نساء در خصوص صبر ، استقامت و سختی در برابر دشمنان افزود: خداوند در قرآن کریم صبر، ایستادگی و استقامت  در برابر مشکلات وسختی ها را سفارش نموده و این چنین بسیجیان اسلام با عمل به آیات و روایات یکی پس از دیگری  مشکلات را پشت سر گذاشته  و به یاری خداوند متعال پشت سرخواهند گذاشت.

حسینی در ادامه رعایت تقوای الهی در زندگی شخصی و اجتماعی را سفارش نمود و تصریح داشت: صبر وپایداری در برابر دشمنان و رعایت تقوای الهی از عوامل رستگاری انسان ها در این دنیا می باشد.

در ادامه نیز به مناسبت هفته بسیج با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز و سرهنگ حسینی  فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) از سه نفر از بسیجیان نمونه پایگاه های بسیج شمال غرب شیراز با اهداء لوح تقدیر و هدیه تشکر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: