آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: اگر می خواهیم جامعه از آسیب های فرهنگی مصون بماند باید بخش دیداری را به بخش خواندن تبدیل کنیم و کتاب منشاء تمدن ساز جامعه بشود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در دیدار با هنرمندان بسیجی استان فارس در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی شیراز، گفت:  امام خمینی (ره) با درایت حکیمانه خود مجموعه عظیم بسیج را پایه گذاری کرد و سه مولفه مهم " ایمان به خدا، بصیرت و عمل انقلابی " بنیان های اصلی نهاد بسیج هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی مرهون بسیج است، گفت: امروز خواب راحت از چشمان دشمنان انقلاب اسلامی زدوده شده و یک سوم مردم کشوربا حضور در بسیج برای دفاع از اسلام عزیز اعلام آمادگی می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر  با بیان اینکه مثلث شوم صهیونیست، استکبار جهانی و وهابیت در شش سال اخیر با تمام توان تلاش کردند تا خود را با ایران هم مرز کنند، گفت: مَکر دشمنان انقلاب اسلامی به خودشان بازگشت و با حضور بسیج و انتقال فرهنگ بسیجی به سایر کشورها نه تنها ناامنی از کنار مرزهای ایران کنار رفت بلکه با ایجاد اتحاد در جهان اسلام و در بین دلدادگان به ائمه اطهار (علیهم السلام)، سربازان آماده فداکاری برای زمینه سازی ظهور از کشورهای افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه و عراق در قالب جبهه مقاومت اسلامی و در راستای مقابله با گروه های تروریستی و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا سازماندهی شدند.

وی در این دیدار که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد، خاطرنشان کرد: " فرهنگ بسیجی و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی " دو عامل مهم و تاثیرگذار پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی هستند.

سرهنگ پاسدار کوشکی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از نمایشگاه کتاب شیراز و لزوم توجه ویژه به مسئله کتابخوانی، گفت:  اگر می خواهیم جامعه از آسیب های فرهنگی مصون بماند باید بخش دیداری را به بخش خواندن تبدیل کنیم و کتاب منشاء تمدن ساز جامعه بشود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات بسیج تبیین فرهنگ دفاع مقدس و شهادت است که نمونه هایی از فعالیت های فرهنگی و تالیفی بسیج در این زمینه در نمایشگاه کتاب شیراز به دید عموم گذاشته شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: