کد خبر: ۱۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
اجرای طرح شهید پژوهی در مدارس شاهد و ایثارگران فارس
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس گفت : شهید پژوهی فرصتی سازنده است که دانش آموزان با بررسی و یژگیهای اخلاقی شهدا ، با هدف نهادینه سازی فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت بعنوان ماندگارترین میراث دوران دفاع مقدس آشنا شوند .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ، علیرضا مختاری در جلسه کارشناسان و رابطان پژوهشی نواحی چهار گانه شیراز گفت :هدف از اجرای این  طرح گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ،الگو پذیری از سیره شهدا و  بالابردن سطح دانش و مهارت پژوهشی در دانش آموزان است.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:عرصه تعلیم و تربیت از مهم ترین زیر ساخت های تعالی همه جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقاء سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه های مختلف است .

مختاری گفت: تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی ایران در گرو تربیت انسان های عالم و متقی و آزاده است  و در این میان شهید پژوهی فرصتی سازنده است که دانش آموزان با بررسی و یژگیهای اخلاقی شهدا ،با هدف نهادینه سازی فرهنگ ارزشمند ایثارو شهادت بعنوان ماندگارترین میراث دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در این جلسه به چگونگی اجرای این طرح در مدارس شاهد و ایثارگران استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح دوره آموزشی یک روزه برای رابطان پژوهشی ادارات آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد .  

نام:
ایمیل:
* نظر: