پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۳۶:۱۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
به مناسبت پنجم آذرماه
در آخرین روز از هفته مبارک بسیج، با حضور خیل عظیم بسیجیان شهرستان جهرم و مسئولین ادارات و نهادها، با اجرای برنامه های متنوع مراسم "شکوه پایداری " در جهرم برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، در آخرین روز از هفته مبارک بسیج و مقارن با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، با حضور خیل عظیم بسیجیان، پایگاههای مقاومت، حوزه ها، کانونهای اقشاری، مدارس و مسئولین آدارات و ارگانهای آن شهرستان حماسه "شکوه پایداری " در مصلای نمازجمعه برگزار شد.

حماسه

این برنامه که به همت فرهنگی اجتماعی سپاه جهرم برگزار گردید با دیکلمه خوانی دختر شهید مدافع حرم حضرت زینب حبیب ریاضی پور همراه شد که این مراسم با اربعین شهادت آن شهید عزیز مقارن گردیده بود.

حماسه

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم به عنوان اولین سخنران از حضور پرشور آحاد بسیجیان و مسئولین ادارات و ارگانها تقدیر نمود و اعلام آمادگی همه بسیجیان را در زمینه های مختلف سازندگی، اقتصادی، فعالیتهای جهادی، نظامی و ... و همچنین همکاری با مجموعه دولت خدمتگذار اعلام نمود.

حماسه

از دیگر جلوه های این برنامه سپردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از دستان پدر شهید مدافع حرم "ایمان خزاعی نژاد" به دستان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اباصالح المهدی(عج) و از مدافعان حیم ولایت بود.

حماسه

حماسه


آیت الله دژکام، امام جمعه و دکتر محمد رضا رضایی نماینده مردم شریف شهرستان جهرم در این برنامه از دیگر سخنرانان بودند.

حماسه


نام:
ایمیل:
* نظر: