گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
سردار غیب‌پرور در جمع فرمانده دسته‌های‌ گردان‌های بیت المقدس مطرح کرد؛
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طی روزهای گذشته قراداد ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده را امضا کردیم و امیدواریم تا قبل از فصل سرما بتوانیم بخش مهمی از مشکلات مربوط به محل سکونت مردم کرمانشاه را حل کنیم.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرمانده دسته‌های‌ گردان‌های بیت المقدس اظهار داشت: درود خدا بر روح بزرگ امام خمینی(ره) که بنیانگذار بسیج بودند، بسیجی که هر کجا به آن‌ نیاز بود، در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، علمی و خدمت‌رسانی در صحنه حاضر شده است.

وی افزود: پیروزهای اخیر جبهه مقاومت اتفاق بزرگی بود، داعش ادعای تشکیل حکومتی وسیع از عراق و شام تا ایران را داشت و خیلی هم خشن و پرادعا وارد عرصه شد، آن‌ها تنها در یک فقره یک هزار و ۷۰۰ دانشجو را کشتند و پیکرهای بی‌جان آن‌ها را در به رود دجله انداختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی جنایات داعش و گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه خاطرنشان کرد: داعشی‌ها بی‌رحمانه‌ترین رفتارهای طول تاریخ را از خود بروز دادند و در این کشتارها شیعه و سنی برای آن‌ها تفاوتی نداشت و حتی در این بین برادران سنی‌ ما بیش از سایرین آسیب دیدند.

سردار غیب‌پروربا بیان اینکه داعش و گروه‌های تکفیری طی این مدت همواره از حمایت‌های حکومت وهابی عربستان برخوردار بودند گفت: این وعده خدا برای ما است که هر کجا استقامت کنیم، به دنبال استفامت ما پیروزی و نصرت الهی است و رهبر معظم انقلاب این استقامت را "جهاد کبیر" نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: ما ۴۰ سال است که در مقابل آمریکا و اسرائیل استقامت کرده‌ایم و پیروزی‌های امروز ما ثمره این استقامت است و اینکه گفته می‌شود اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید بشارتی است از سوی رهبر معظم انقلاب و محقق شدنی است به شرط آنکه ما استقامت داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جوانان بسیجی باید خود را برای خدمت در حکومت امام زمان(عج) آماده کنند خطاب به بسیجیان گفت: دولت امام زمان(عج) جوانانی از جنس شما می‌خواهد، جوانانی مثل شهید حججی که او هم از جنس شما بود و همه دیدیم که چه انقلابی در این کشور به پا کرد.

سردار غیب‌پرور با اشاره به تشییع باشکوه شهید حججی در تهران، مشهد، اصفهان و نجف آباد اظهار داشت: اگر شهید حججی را در تمام شهرهای ایران هم تشییع می‌کردند همه‌ی ملت همان حماسه‌ی را خلق می‌کردند که ما در تهران، مشهد، اصفهان و نجف آباد شاهد آن بودیم.

وی با اشاره به لزوم اعتلا بسیج در عرصه دفاعی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شده است تا پایان سال ۹۶ سه هزار و ۸۰۰ تا چهار هزار نفر از فرمانده دسته‌های گردان‌های بیت المقدس را آموزش می‌دهیم که این کار بزرگی است؛ و ما کار آموزش و اعتلا بسیج در حوزه دفاعی را جدی گرفتیم و در برنامه‌های سال آینده هم توجه ویژه ‌ای به این موضوع شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمات بسیج در زلزله اخیر استان کرمانشاه عنوان کرد: طی روزهای گذشته قراداد ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده را امضا کردیم و امیدواریم تا قبل از فصل سرما بتوانیم بخش مهمی از مشکلات مربوط به محل سکونت مردم کرمانشاه را حل کنیم.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه استمرار آموزش‌های نظامی در بسیج بسیار مهم است اظهار داشت: آموزش نظامی سالانه ۱۰۰هزار نفر از بسیجیان در دستور کار ما قرار دارد و پس از چند سال با حضور این جوانان ورزیده دیگر هیچ دشمنی نمی‌تواند نقشه‌ شومی را علیه جمهوری اسلامی در سر خود بپروراند.

وی در پایان گفت: بسیجیان باید بدانند که یکی از ویژگی‌های مهم بسیج "اخلاق" است، ما باید با مردم خوب باشیم و خوب رفتار کنیم؛ اگر ما روزی در دل خود احساس کردیم که به معنای واقعی کلمه "خدمتگذار" مردم هستیم، آن زمان باید بدانیم که یک بسیجی واقعی شده‌ایم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: