آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: اگر اقتصاد کشور از حالت تک محصولی خارج شود و به یک اقتصاد بومی و مردم محور تبدیل شود نظام سلطه بیش از گذشته در مقابل عظمت نظام اسلامی سر خَم خواهد کرد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در دیدار با شبانان نمونه عشایر فارس با بیان اینکه حضور در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی برای سپاه و بسیج یک افتخار است، گفت: عشایر در سخت ترین شرایط همواره پیش قراول دفاع از انقلاب اسلامی هستند و تعداد زیاد شهدای این قشر نسب به جمعیت آن موید این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: عشایر اولین گروهی هستند که در صورت بروز تهدیدات در مرزها در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی قد عَلَم می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با اشاره به پایان سیطره نظامی داعش در عراق و سوریه، گفت: هدف اصلی استکبار جهانی و آمریکا از تشکیل و توسعه داعش ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بود که این نقشه ناکام ماند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین محصول حضور مستشاران نظامی ایران در نبرد با داعش این شد که مردم منطقه و جهان اسلام فرماندهی و مدیریت فرزندان غیور ایران اسلامی را پذیرفتند، در حوزه اقتصادی هم همین اتفاق باید بیفتد.

سرهنگ پاسدار کوشکی ادامه داد: اگر اقتصاد کشور از حالت تک محصولی خارج شود و به  یک اقتصاد بومی و مردم محور تبدیل شود نظام سلطه بیش از گذشته در مقابل عظمت نظام اسلامی سر خَم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین نیاز کشور مدیرانی است که روحیه انقلابی و جهادی، عمل به موقع، به اندازه و خالصانه دارند و نمونه این مدیران در عرصه بسیج تربیت و مشاهده می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: خواسته های قشر عشایر و شبانان استان فارس با تشکیل یک کارگروه بصورت ویژه توسط سپاه عشایر استان فارس پیگیری خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: