آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: محدودیت در مفهوم بسیج جایی ندارد و هر جا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کند بسیجیان با تمام قدرت وارد میدان خواهند شد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: امروز اثرات سی و هشت سال فعالیت حماسه آفرین بسیج را چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی و جهادی بنیان اصلی پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای عراق و سوریه در مقابله با گروه های تروریستی و تکفیری است که بُهت کارشناسان نظامی استکبار جهانی را برانگیخته است.

فرمانده سپاه فجر افزود: آمریکا و متحدانش نقشه های شومی برای کشورهای اسلامی بخصوص در منطقه غرب آسیا طراحی کرده بوند که با سازماندهی نیروهای مردمی براساس الگوی بسیج نقشه های آنان ناکام ماند.

وی با اشاره به شدت گرفتن هجمه ها بر علیه سپاه و بسیج در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: در حوزه داخلی نیز با حضور بسیج و تلاش بسیجیان در جای جای جغرافیای کشور یک شبکه استوار و آماده در راستای تامین امنیت داخلی با نقش آفرینی خود مردم تشکیل شده است.

سردار غیاثی با بیان اینکه امروز " فرهنگ و تفکر بسیجی " وجه مشترک نیروهای جبهه مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف است، گفت: امروز " تفکر بسیجی " پیوند دهنده و مایۀ وحدت جوانان مومن مسلمان از سراسر جهان اسلام  در یک جبهه مشترک برای مقابله با استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج عرصه ای برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است، گفت: محدودیت در مفهوم بسیج جایی ندارد و هر جا که انقلاب اسلامی احساس نیاز کند بسیجیان با تمام قدرت وارد میدان خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه امروز بهبود وضعیت اقتصاد کشور یک حرکت جهادی و خالصانه نیاز دارد، گفت: بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیش قراول سایر نهادها و سازمان هاست.

وی ادامه داد: حضور فعال بسیج در عرصه محرومیت زدایی یکی از درخشان ترین و موثرترین فعالیت های این نهاد است که همواره پشتیبان مستضعفان و محرومان جامعه است و این رفتار و عملکرد انقلابی روحیه اُمید و نشاط را در جامعه سرزنده تر می کند.

سردار غیاثی با بیان اینکه بسیج در استان فارس یک نهاد پویا و متشکل از جوانان انقلابی و اقشار مومن، نخبه و متعهد جامعه است، گفت: پیوند بسیج با مردم و محبوبیت این نیروی انقلابی در جامعه یکی از افتخارات بسیجیان فارس است و خدمت رسانی به مردم سرلوحۀ فعالیت های این نهاد در استان است.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج مجموعه متنوعی از ویژه برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی از حضور نخبگان بسیج در صدا و سیما تا برپایی بیمارستان تخصصی بسیج در سراسر  استان فارس اجرا می شوند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه روحیه بسیجی راه حل عبور از آزمون های سخت و تحریم هاست، خاطرنشان کرد: " بصیرت، دشمن شناسی و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) " سه شاخصه تاثیرگذار در موفقیت بسیج هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: