آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
معاون روابط عمومی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: رسانه متعهد و خبرنگار انقلابی با اتکا به روحیه بسیجی می توانند پیام انقلاب اسلامی را به گوش ملت های جهان برسانند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی با تجلیل از نقش آفرینی افتخارآمیز بسیجیان در چهار دهۀ انقلاب اسلامی، گفت: اتحاد و فعالیت نیروهای انقلابی در قالب بسیج و در سایه تدابیر امام خامنه ای (مدظله العالی) مایۀ سربلندی و عزت ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه بسیج پایۀ اصلی اقتدار کشور است، گفت: حضور مردم در نهاد بسیج و فعالیت بدون چشم‌‌داشت آنان در راستای اهداف انقلاب اسلامی همواره حرکت رو به رشد ایران اسلامی به سمت قله های پیشرفت را تضمین کرده است.

معاون روابط عمومی سپاه فجر خاطرنشان کرد: علیرغم فعالیت گسترده دشمنان انقلاب اسلامی در راستای ایجاد موانع و محدودیت برای پروژه های علمی کشور اما نخبگان کشور با بهره گیری از تفکر بسیجی و با حرکت جهادی این موانع را با موفقیت کنار زده اند.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی بر محور کمرنگ کردن فرهنگ بسیج و شهادت در جامعه ایران قرار گرفته است، گفت: حضور هدفمند نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی در عرصه رسانه و فضای مجازی یکی از مهم ترین نیازهای امروز ایران اسلامی است.

سرهنگ پاسدار شفیعی افزود: سپاه فجر در راستای مقایله با توطئه های سخت و جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مجموعه ای از راهبردها را برای حفظ و تقویت آمادگی نظامی و دفاعی بسیج و همچنین حضور فعال بسیجیان در فضای رسانه ای به اجرا درآورده است که نمونه های شاخص آن ها در قالب برنامه های هفته بسیج به نمایش گذاشته شده اند.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی نیاز اساسی رسانه های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، گفت: رسانه متعهد و خبرنگار انقلابی با اتکا به روحیه بسیجی می توانند پیام انقلاب اسلامی را به گوش ملت های جهان برسانند و بصورت موثر با توطئه های رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی مقابله کند.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با تاکید بر اینکه کار جهادی در رسانه های انقلابی بر پایۀ تفکر بسیجی شکل می گیرد، خاطرنشان کرد: استقبال مردم منطقه از الگوی بسیجی نشاندهندۀ موفقیت و محبوبیت بسیج است و پیروزی های اخیر در عرصه نظامی با استفاده از الگوی بسیج میسر شده است.

سرهنگ پاسدار شفیعی ناکید کرد:  باید در جبهه فرهنگی و رسانه ای نیز دارای یک راهبرد مشترک و در دسترس برای استفاده تمام دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: