گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
پیام تشکر؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با ارسال پیامی حضور بی نظیر مردم همیشه در صحنه ،ولایت مدار ،انقلابی و شهید پرور شهر اردکان را نشان از عمق تعهد دینی و انقلابی مردم دانست.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، سرهنگ پاسدار روح الله رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان پس از حضور بی نظیر مردم همیشه در صحنه ، ولایت مدار ، انقلابی و شهید پرور سپیدان در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان پیام تشکری را صادر کردند.

متن این پیام که در تنویر سپیدان درج گردیده، بدین شرح است:

هفته بسیج یاد آور خاطرات بسیاری در اذهان مردم ایران است خاطراتی که رابطه مستقیم با حیثیت و آبروی یک ملت و سرزمین دارد.

بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است چرا که در وصف بسیج همان بس که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود پس پیرو علی(ع) بسیجی واقعی است کسی که علوی باشد در همه زمینه ها.

حضور بی بدیل و بی نظیر مردم ولایتمدار سپیدان در تجمع بزرگ بسیجیان (شکوه مقاومت) نشان از قلوب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادتشان به شهداء، نظام، ولایت و بسیج بود که اجر و پاداش آن  در نزد خدا ، رسولش، ائمه اطهار و شهداء محفوظ خواهد ماند.

بر خود لازم میدانم به عنوان خدمتگزار کوچک بسیجی صمیمانه از مردم شهید پرور و متدین منطقه، به دلیل حضور حماسه پرشور ،کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مردم ،خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، روحانیت معظم،مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان، نیروهای انتظامی و مدیران شهرستان، خصوصأ امام جمعه محترم و دلسوز، فرماندار بسیجی محترم و بسیجیان سلحشور در مراسم سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که باعث خلق صحنه های زیبایی  گردید تقدیر و تشکر نمایم.

اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه و رحمه الله و برکاته
سرهنگ دوم پاسدار        روح الله رستمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان
نام:
ایمیل:
* نظر: