کد خبر: ۱۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
فرمانده سپاه ناحیه استهبان در مراسم 5 آذرماه:


فرمانده سپاه ناحیه استهبان در مراسم 5 آذرماه: امروز آمریکا،اسرائیل و آل سعود در تمامی استراتژی هایشان از بسیج شکست خورده اند و به همین خاطر جنگ فرهنگی علیه ما به راه انداخته اند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان در آغازجشن 5 آذرماه که در مصلای نماز جمعه شهرستان قرآنی استهبان در جمع بسیجیان برگزار شد،سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:مردم عزیز و بسیجیان،شما امروز آمدید و موجبات ناامیدی و خشم و غضب دشمنان را فراهم کردید و یکبار دیگر به دشمنان گفتید:موتوا بغیظکم ،ای دشمنان بمیرید، از این عصبانیت بمیرید،مرگ بر شما و بر دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام.

وی بیان داشت:عزیزان شما بسیج را در حوزه ها و صحنه های مختلف از جمله در بحث اردویی،فرهنگی،ورزشی،تامین امنیت باغات انجیر و انار و زعفران،اردوهای جهادی، اردوهای هجرت،فضای مجازی،اقتصاد مقاومتی،محرومیت زدایی،سازندگی و... آزموده اید و شاهد درخشش بسیج در تمامی صحنه ها بوده اید.

احمدی جابری گفت:مبارک باد بر شما که در نهاد مقدس بسیج که توسط امام راحل(ره)تشکیل شد،در حال خدمت هستید که این خدمت در بسیج به فرموده امام عزیز،عبادت است و بر دشمنان شما،تسلیت باد،چون دشمنان خیلی ناراحتند،زیرا هر روز شکست می خورند و دهانشان به خاک مالیده می شود،امریکا و اسرائیل و ال سعود و ال خلیفه از حضور شما ناراحتند زیرا در همه زمینه ها از شماشکست خورده اند.

وی بیان داشت:دشمنان،آمریکا و اسرائیل و آل سعود در تمامی استراتژی هایشان از بسیج و سپاه و انقلاب اسلامی شکست خورده اند،و آخرین شکستشان هم همین گروه تکفیری-تروریستی-تکفیری داعش بود که هفته قبل،این پیروزی توسط برادر عزیزمان فرمانده دلاور سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی اعلام شد و براندازی و شکست داعش رسانه ای شد و نامه ای هم به فرمانده و مولایش فرستاد و اعلام کرد که کار داعش تمام شده است و پرچم داعش در آخرین مقرشان به پایین کشیده شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: