پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
سرگرد اکبری:
فرمانده سپاه سروستان گفت:هر جا که انقلاب و نظام اسلامی به حضور این نیروی انقلابی، مومن، مقتدر و ایثارگر نیاز داشته، شاهد حضور باشکوه و سرافرازانه آنان بوده ایم.
 به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،سرگرد پاسدار اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در  یادواره شهید نعمتی که با حضور پرشور مردم در مسجد امام صادق(ع) سروستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهداء اظهار داشت: صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل نیروی مقاومت بسیج در پنجم آذرماه 1358نشان از اوج دور اندیشی آن یار سفر کرده در جهت دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن برای سال های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به عنوان یک ذخیره استراتیژیک بود.

وی همچنین افزود: تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بصیرت روز افزون و همچنین حضور آگاهانه و مقتدرانه نیروی مقاومت بسیج در همه عرصه  ها و حمایت قاطعانه معظم له از این نیروی مومن، انقلابی و مردمی نیز بیانگر  حسن اعتماد ایشان به همه تلاش ها و موفقیت  بسیج از ابتدای تشکیل آن تاکنون بوده است.

سرگرد اکبری حفظ دستاورد های انقلاب و ارزش های اسلامی را وظیفه اصلی نیروی مقاومت بسیج عنوان و تصریح کرد: حفظ روحیه انقلابی ، تلاش در جهت بصیرت افزایی و آمادگی همه جانبه در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا وظیفه عمومی همه بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه سخنان خویش با اشاره به فعالیت ها و خدمات نیروی مقاومت بسیج طی بیش از سه دهه از عمر پر برکت این شجره طیبه، اظهار داشت: هر جا که انقلاب و نظام اسلامی به حضور این نیروی انقلابی، مومن، مقتدر و ایثارگر نیاز داشته، شاهد حضور باشکوه و سرافرازانه آنان بوده ایم.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ همه شهدا به ویژه شهدای بسیج تصریح کرد: همانگونه که بسیجیان ایران اسلامی عزیز در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس حماسه ها آفریده و باعث سرافرازی کشور و ملت عزیزمان در دنیا شدند امروز در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شاهد موفقیت های سترگ و خارق العاده این نیروی جوشیده از بطن مردم بوده و ثمرات این شجره طیبه بر هیچ کس پوشیده نیست.
شایان ذکر است این ویژه برنامه معنوی به همت حوزه شهدای خیبر برگزار شد.
ولایتمداری و حفظ روحیه انقلابیگری از ویزگی های بارز بسیج است
ولایتمداری و حفظ روحیه انقلابیگری از ویزگی های بارز بسیج است
ولایتمداری و حفظ روحیه انقلابیگری از ویزگی های بارز بسیج است
ولایتمداری و حفظ روحیه انقلابیگری از ویزگی های بارز بسیج است
نام:
ایمیل:
* نظر: