آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در تجمع بزرگ بسيجيان ناحیه ثارالله شیراز:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در تجمع بزرگ بسيجيان گفت: امروز فتنه گران مغبون تر از گذشته نظاره گر پیروزی های رزمندگان اسلام و نیروهای انقلاب اسلامی در صحنه های گوناگون هستند .

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛مناسبت سالروز تاسيس بسيج مستضعفان، بسيجيان سپاه ناحيه‌ي ثارالله(ع) شيراز تجمع بزرگي را برگزار كردند.

   تجمع سه هزار نفري بسيجيان سپاه ثارالله(ع) شيراز در محل اين ناحيه از سپاه و به مناسبت سالروز تاسيس بسيج، برگزار شد.    

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در تجمع بزرگ بسيجيان گفت: امروز فتنه گران مغبون تر از گذشته نظاره گر پیروزی های رزمندگان اسلام و نیروهای انقلاب اسلامی در صحنه های گوناگون هستند .    

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی با اشاره به مصادف شدن ایام هفته بسیج با پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در غرب آسیا، گفت: وجود و حضور بسیج  آن چیزی است که دشمنان انقلاب اسلامی را در اجرای توطئه هایشان ناکام گذاشته است .

وی افزود: حضور بسیج در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی از مقابله با گروهک های برانداز تا کسب موفقیت در دفاع مقدس با جانفشانی بسیجیان مظهر تولید یک فرهنگ نو در دنیا بود که امروز شاهدیم در اقصی نقاط کشور های اسلامی نظیر عراق و سوریه برای عبور از مشکلات و مقابله با تهدیدات سهمگین از همین فرهنگ بسیجی استفاده می شود .

کوشکی افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از به وجود آوردن گروه تروریستی داعش سلب امنیت از ایران بود اما امروز بیشترین ناامنی برای رژیم جعلی اسرائیل به وجود آمده است .

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا به بسیجیان شکل گرفته است، گفت: وجود و حضور بسیج موجب امنیت و آزامش در جامعه است و با اینکه هدف دشمنان انقلاب اسلامی جلوگیری از گسترش جغرافیای نفوذ معنوی و فرهنگی ایران اسلامی در سایر کشورها بود اما این نفوذ معنوی و فرهنگی همواره در حال توسعه و گسترش است .    

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه حفظ و ارتقاء مولفه های " ایمان به خدا، اقامه نماز، امر به معروف، تبعیت از ائمه اطهار (علیهم السلام) و ارتباط با قرآن " همواره مورد توجه بسیجیان قرار داشته باشد، گفت: ویژگی مهم بسیج این است که علاوه بر اینکه در قله ایمان قرار گرفته دارای بصیرتی است که باعث می شود هر زمان که دین خدا نیاز داشته باشد و ولی خدا فرمان دهد در میدان حاضر شود .

کوشکی با بیان اینکه بسیج پس از دفاع مقدس با حضور فعال خود، فتنه ها را در نطفه خفه کرده است، گفت: امروز فتنه گران مغبون تر از گذشته نظاره گر پیروزی های رزمندگان اسلام و نیروهای انقلاب اسلامی در صحنه های گوناگون هستند  .

 
نام:
ایمیل:
* نظر: