گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
بسیج دانش آموزی زرقان
بسیجیان بخش زرقان و لپویی به مناسبت ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در حسینیه امام خامنه ای سپاه زرقان تجمع کردند.

ه مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بسیجیان بخش زرقان و لپویی در تجمع بزرگ شکوه مقاومت و ایثار با آرمان‌های امام و انقلاب بیعتی دوباره را انجام دادند.

تجمع با حضور برخی از مسؤولان زرقان و لپویی در حسینیه امام خامنه ای ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان برگزار شد.

سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در این تجمع با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) گفت : کمتر کسی فکرش را میکرد که تشکل بسیج چنین جایگاه و عظمتی و چنین دستاوردی را داشته باشد.

سرگرد پاسدار مجید علی پور ادامه داد : اگر بخواهیم حیات بسیج را تحلیل کنیم یکی در دوران جنگ تحمیلی که کارکرد آن مقابله با هجوم نظامی دشمن بود و اگر حضور مردمی ،اعتقادی و ایمانی نیروهای بسیج در جبهه های نبرد حق علیه باطل  نبود قطعا سرنوشت جنگ طوری دیگری رقم میخورد.

وی با اشاره به آخرین پیام مکتوب امام (ره) در رابطه با تشکیل بسیج که در سال ۶۷ صادر کردند گفت : اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی حاکم شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان بیان کرد:پایه تفکر بسیجی احساس مسئولیت ،نسبت به خود،خانواده ،جامه و بشیریت است و شرط آن آمیخته بودن با بصیرت است .

سرگرد پاسدار مجید علی پور تاکید کرد : از ویژگی های بسیجی که در وجود همه شما هم مشاهده می شود ولایت مداری است.

وی گفت : حاکمیت دینی را  که بعد از ۱۴۰۰ سال هم  وجود دارد بنا به داشتن ۳ عنصر مکتب اسلام،ولایت فقیه و بصیرت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در ادامه گفت :یک تقاضا از طرف رهبر معظم انقلاب دارم و این تقاضا این است که مردم و مسؤولان انقلابی باشند چون تجربه تاریخی ثابت کرده که هرگاه انقلابی عمل کردیم پیروز بودیم.

سرگرد علی پور شاخصه های انقلابی یک بسیجی را پایبندی به ارزش های اسلامی ،همت بلند برای رسیدن به ارزش ها،استقلال سیاسی و اقتصادی،داشتن استقلال نسبت به شناسایی دشمن و داشتن تقوای دینی و سیاسی دانست.

در پایان این مراسم از تعدادی بسیجیان،فرمانده پایگاه ها و پایوران نمونه قدردانی شد.

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ؛تجمع باشکوه بسیجیان در زرقان برگزار شد+تصاویربه مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ؛تجمع باشکوه بسیجیان در زرقان برگزار شد+تصاویربه مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ؛تجمع باشکوه بسیجیان در زرقان برگزار شد+تصاویربه مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ؛تجمع باشکوه بسیجیان در زرقان برگزار شد+تصاویربه مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ؛تجمع باشکوه بسیجیان در زرقان برگزار شد+تصاویربه مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ؛تجمع باشکوه بسیجیان در زرقان برگزار شد+تصاویر

224224/117

نام:
ایمیل:
* نظر: