آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
فرمانده سپاه فجر در تشریح فعالیت های گروه های جهادی بسیج فارس:
سردار غیاثی گفت: اقلام ضروری و کمک های مردمی استان فارس با امکانات ترابری و مدیریت قرارگاه سازندگی سپاه فجر در مناطق زلزله زده دیده توزیع می شوند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور از فرآیند امدادرسانی و فعالیت های قرار گاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر استان فارس در روستاهای زلزله زده بازدید کرده و میزان خسارات و نحوه امدادرسانی را مورد ارزیابی قرار داد.

 وی در حاشیه دیدار با اعضای قرار گاه مردم یاری سپاه فجر و گروه های جهادی بسیج فارس با تجلیل از اقدامات خالصانه آنان در امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با حضور فعال در مناطق زلزله زده از ساعات ابتدایی وقوع این حادثه تاکنون در حال امداد رسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه پس از امدادرسانی به آسیب دیدگان مرحله مهم احیا و بازسازی مناطق زلزله زده آغاز می شود، گفت: گروه های جهادی بسیج رسالت مهمی را در زمینه بازسازی مناطق زلزله زده و احیا روحیه نشاط و سرزندگی در متاطق زلزله زده بر عهده دارند.

وی در تشریح فعالیت های گروه های جهادی بسیج فارس در مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: با توجه به جفرافیای روستایی و محرومیت ساکنان این مناطق زلزله زده، فعالیت های گروه های جهادی بسیج در محورهای خدمات پزشکی، مشاوره ای، توزیع اقلام ضروری، طبخ غذای گرم، آماده سازی زیرساخت ها و بازسازی ساختمان ها صورت می گیرند.

سردار غیاثی با اشاره به تشکیل قرار گاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر در مناطق زلزله زده، گفت: این قرارگاه در راستای نظارت بر فرآیند بازسازی، تجمیع ظرفیت ها و  سازماندهی فعالیت های گروه های جهادی بسیج فارس با هدف بهره گیری حداکثری از کمک های مردمی و توزیع اقلام ضروری موردنیاز در اسرع وقت تشکیل شده است.

 وی با تاکید بر اهمیت توجه به وضعیت روحی کودکان و نوجوانان بازمانده از زلزله، گفت: قرار گاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر ضمن ارائه مشاوره به بازماندگان و خانواده های آسیب دیده از زلزله اخیر برای کودکان و نوجوانان در دو نوبت صبح و عصر کلاس های آموزشی و فرهنگی برگزار می کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه قرار گاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر تاکنون پنج روستای زلزله زده را تحت پوشش قرار داده است، گفت: اقلام ضروری و کمک های مردمی استان فارس با امکانات ترابری سپاه فجر و مدیریت قرارگاه در مناطق آسیب دیده توزیع می شوند و آشپزخانه قرار گاه سازندگی سپاه فجر روزانه هزار و پانصد تا دو هزار پُرس غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: