کد خبر: ۱۱۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
جانشین قرارگاه مدینه سپاه:
جانشین قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر همت و تفکر بسیجی حاکم شود مطمئن باشیم مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.

به گزارش تنویرلامرد، سردار حمید سرخیلی عصر امروز در اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان این شهر که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید نعیمی برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی بیش از 4 دهه در برابر خباثت‌های استکبار جهانی دوام آورده است به برکت حضور فعال بسیج در عرصه نبرد با استکبار بوده است و انقلاب اسلامی با مردان مرد و وجود زنان صبورش حفظ شد.

وی افزود: هر فردی از مسوُول تا نظامی و افشار مختلف مردم می‌توانند بسیجی باشند اما باید موقعیت سنج بسیار خوبی برای انقلاب اسلامی باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان قاجار و پهلوی 900 کیلومتر از مساحت کشور جدا شد زیرا تنها به خاطر اینکه هم‌پیمان غربی‌ها بودند اما در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از کشورمان در دست دشمن قرار بگیرد.

سرخیلی ادامه داد: آمریکا نمی‌داند در مقابل انقلاب اسلامی چه کند و درست است که باید نعره بکشد زیرا در هر نقطه‌ای که وارد شد شکست خورد.

وی تصریح کرد: هم‌پیمانان عربی آمریکا برای جنگ سوریه و عراق هزینه کردند اما بازهم نتوانستند پیروز شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان بابیان اینکه شهید حججی‌ها رویش انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند، ابراز داشت: اجازه ندادیم کشتی‌های آمریکایی در خلیج‌فارس برای صحبت کردن روی کانال با ما انگلیسی صحبت کنند و مجبور شدند یک مترجم فارسی به همراه داشته باشند.

سرخیلی متذکر شد: اگر همت و تفکر بسیجی حاکم شود مطمئن باشیم مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.

در ادامه این اجتماع بزرگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد اظهار کرد: با ابتکار امام خمینی (ره) در تشکیل شجره طیبه بسیج، این نهاد انقلابی روزبه‌روز دارای تحول و نوآوری شد.

حسن عبدالله‌زاده ادامه داد: بسیجی هیچ‌گاه دچار سکوت و سکون نمی‌شود و در هنگام بروز فتنه‌ها عمار گونه و با بصیرت و صبرش به‌موقع وارد عمل می‌شود.

وی ابراز داشت: همواره شاهد موفقیت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و امروز اگر در کشورهای همسایه نیروی‌های مردمی تحت عنوان حشد الشبی و یا عنوان های دیگر تشکیل می‌شود به برکت بسیج است.


نام:
ایمیل:
* نظر: