کد خبر: ۱۱۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
فرمانده سپاه لامرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: آل سعود در یمن مانند باتلاق گرفتار شده است.

به گزارش تنویر لامرد، حسن عبدالله‌زاده امشب در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهدای محله خندق شهر لامرد، اظهار داشت:‌ غرب آسیا از راهبردی‌ترین نقاط دنیا محسوب می‌شود و در این زمینه هدف آمریکا جلوگیری از نفوذ جمهوری‌اسلامی ایران است اما جمهوری اسلامی در ۱۵ سال گذشته توانسته است آمریکا را به زانو در آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد افزود: آمریکا در هر کجا که وارد شد دچار خسارت شده است و طرحی با عنوان خاورمیانه جدید که با مشاوره اسرائیل انجام شد، چنین شکست سنگینی متحمل شدند و امروز آمریکا بازنده اصلی تحولات منطقه است و این موضوع کاملا روشن است.

وی گفت:‌ توان جبهه مقاومت بسیار بالاتر رفته است و پیروزی‌های راهبردی جبهه مقاومت نشان دهنده نابودی زود هنگام اسرائیل است.

عبدالله‌ زاده با بیان‌اینکه آل سعود دچار دگرگونی و مشکلات فراوانی در ساختار پادشاهی خود شده است، تصریح کرد: آل سعود در یمن مانند باتلاق گرفتار شده و هیچ گاه آل سعود تصور نمی‌کرد که یمنی‌ها اینگونه در مقابل آن ایستادگی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد تصریح کرد: جبهه مستکبران روزبه‌روز در حال زوال است اما در مقابل جبهه مستضعفان با محوریت جمهوری اسلامی ایران روزبه‌روز در حال افزایش قدرت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نفوذ راهبردی جمهوری اسلامی به عنوان دغدغه اصلی آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان آنان است.

عبدالله‌زاده اضافه کرد:‌ نظم منطقه‌ای به دست جبهه مقاومت خواهد افتاد و آنگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: