کد خبر: ۱۱۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
در هفته بسیج صورت گرفت
به مناسبت هفته بسیج گروه مقاومت شهید حججی روستای دهکهنه با حضور خانواده معظم شهداء , رزمندگان ,, امام جمعه بخش چاه ورز , سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه لامرد، مسئولین و بسیجیان افتتاح شد.
به گزارش تنویر لامرد، به مناسبت هفته بسیج گروه مقاومت شهید حججی روستای دهکهنه با حضور خانواده معظم شهداء , رزمندگان ,, امام جمعه بخش چاه ورز ,  سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه لامرد، مسئولین و بسیجیان  افتتاح شد.

ابتداء سرهنگ عبدالله زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد تقارن هفته بسیج همراه با پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر جنود شیطانی استکبار و صهیونیست تبریک گفت .

وی تشکیل بسیج در سال ۵۸ آنهم در زمانیکه جنگی وجود نداشت نشان از درایت و تیز بینی حضرت امام (ره) دانست .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه لامرد تصریح کرد : بسیج خط و ربط خود را از ولایت گرفته و مسیر خودش با ولایت تنظیم کرده و مدافع خط ولایت است .
وی در ادامه افزود : بسیج منحصر به عده خاصی نیست و چتر گسترده ای است که همه را در بر می گیرد و تنها خطوط قرمز است که آن را محدود می کند .

سرهنگ عبدالله زاده گفت : هیچگاه به اندازه امروز شاهد ضعف و زبونی آمریکا و صهیونیست نبوده و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار ودر جهان در حال تکثیر است .

وی پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه , مقاومت مردم یمن , مقاومت مردم بحرین , پیروزی اهل سنت حماس در جنگ ۳۳ روزه, جنگ ۲۲ روزه حزب الله , الگو برداری از انقلاب اسلامی دانست و با وجود تیپ فاطمیون و زینبیون در افغانستان و پاکستان آیتده نه چندان دور چنین رقم خواهد زد.

عبدالله زاده در پایان اضافه شدن رده مقاومت در روستای دهکهنه مایه نزول برکات دانست و از مردم خواست که با نام نویسی خود در فعالیت های آن شرکت کنند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: