جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
برای اولین بار در شهرستان شیراز به همت حوزه3 امام حسین(ع):
جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین در سطح حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) برای اولین بار در سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با حضور سرهنگ دوستدار فرماندهی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز و حجت الاسلام روزبه استادیار ناحیه و حاج آقا جوکار از معاونت تعلیم و تربیت سپاه فجر و سروان بابایی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه برگزار شد.
در این جشنواره که به منظور ارزیابی از پایگاه های مقاومت بسیج تابعه حوزه 3 امام حسین (ع) صورت گرفت ، فرماندهان پایگاه ها ، مسئولین صالحین ، مربی و سرگروه و متربی های برتر و به خصوص مسئولین فضای مجازی برتر در عرصه صالحین شناسایی شدند .
و در اختتامیه این جشنواره از علی ایزدپناه ، حسین علیخانی ، محمد یاوری و هوشنگ داوری به عنوان فرماندهان پایگاه های برتر و رضا انصاف ، غفار زید آبادی ، مجتبی کاردی ، محمد جهرمی زاده مهدی حسین پور به عنوان سرگروه ها و مسئولین صالحین برتر پایگاه ها و ساسان یگانه و علی برزیگر به عنوان مسئول فضای مجازی برتر حوزه و پایگاه و در آخر از علیرضا کشت کار و حسن زارعی و حاج آقا پوریا شادمانی به عنوان کارگروه تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج 3 امام  حسین (ع) تقدیر شد .
این جشنواره برای اولین بار در شهرستان شیراز به همت حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شده است .
اختتامیه این جشنواره به همت پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر شاهداعی الی الله و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز برگزار شد.

عکاس و خبرنگار : ساسان یگانه

** گزارش تصویری **


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: