آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر حسب وظیفه اش با افرادی که بخواهند در تقابل با نظام اسلامی بایستند مقابله خواهد کرد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان فارس دارای شرایط ویژه در زمینه فرهنگ و هنر است، گفت: تلاش مسئولان حوزه فرهنگ باید بر محورهای افزایش سرانه مطالعه، ملموس شدن فعل کتابخوانی در بین نسل نوجوان و جوان و انسجام بیشتر اهالی فرهنگ و هنر انقلابی فارس معطوف شود.

وی با بیان اینکه رجوع و اقبال مردم به اخبار و سایر رسانه ها برای کسب آگاهی کافی نیست، گفت: مردم باید با مطالعه کتاب های فاخر یک سیر مطالعاتی هدفمند را برای زندگی خود برنامه ریزی کنند و مسئولان نیز در تراز شان و جایگاه فرهنگی استان فارس در این زمینه تلاش کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه کتاب هایی که با موضوع شهدا تالیف می شوند از بهترین و مفیدترین منابع مطالعاتی می باشند، گفت: موضوع فرهنگ، هنر و کتابخوانی بصورت ویژه از سوی فرماندهی سپاه فجر دنبال می شود و تلاش ما این است سرانه مطالعه در مجموعه سپاه و نهاد بسیج در استان فارس همواره افزایش پیدا کند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به پایان سیطره نظامی داعش در عراق و سوریه، گفت: امروز سرزمینی در اختیار داعش نیست و حکومت این گروه تروریستی تمام شده است اما تفکر و اندیشه داعش وجود دارد و تا زمانی که ایران اسلامی در مبانی با آمریکا مشکل دارد این گروه های تروریستی با حمایت و هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل ما حضور دارند.

سردار غیاثی با تجلیل از اقدامات سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در راستای مقابله با داعش، گفت: سردار سلیمانی اسوه مقاومت و پایداری است و همه چیزش وقف اسلام عزیز است، شاخصه مهم او تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است و مفتخریم که رزمندگان دفاع مقدس این چنین می درخشند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه، ارتش و بسیج بی ریا و بی شائبه کارشان را انجام می دهند، گفت: گرچه هجمه های بسیاری متوجه سپاه است اما سپاه هرگز در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد و بر حسب وظیفه اش با افرادی که بخواهند در تقابل با نظام اسلامی بایستند مقابله خواهد کرد.

به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه با جمعی از مسئولان فرهنگ و هنر فارس، مسئولان غرفه ها و رسانه های حاضر در  نمایشگاه کتاب شیراز گفت‌و‌گو کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: