کد خبر: ۱۱۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد آباده:
بسیج اساتید دانشگاه آزاد آباده در بیانیه‌ای تصریح کرد: استکبار هرگز تصور نمی کرد که فتوای جهاد مرجعیت شیعه قادر است معادلات جنگ را تغییر دهد.
به گزارش اساتید فارس، متن این بیانیه بدین شرح است:
ببِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ  
إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا

خبر پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه حکومت خودخوانده داعش چنان مسرت بخش است که تا مدتها به شکرانه آن باید به نماز ایستاد. به حق سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی این پیروزی را مرهون رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای اعلام نمودند که اگر درایت امام شیعیان جهان نبود امروز این شجره خبیثه به دنبال خیال خام تصرف ایران اسلامی در درون خاک میهن حضور داشت. استکبار هرگز تصور نمی کرد که فتوای جهاد مرجعیت شیعه قادر است معادلات جنگ را تغییر دهد.

سلام خدا بر شهدای مدافع حرم از کشورهای ایران و سوریه، عراق ولبنان، افغانستان و پاکستان که خون سرخشان امروز به ثمر نشسته و پیروزی جبهه حق علیه باطل را به دنبال داشته است. باطلی که به خواست خداوند حکیم دلارهای وهابیون و حمایت های همه جانبه آمریکای جنایتکار نیز نتوانست به دادشان برسد و به تاریخ پیوست.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده این پیروزی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و رهبر عظیم الشان انقلاب  و همچنین خانواده معظم شهدای مدافع حرم و ملت شهید پرور ایران تبریک گفته و توفیق روزافزون رزمندگان اسلام را از درگاه عبودیت مسئلت می نماییم.

والسلام
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده
نام:
ایمیل:
* نظر: