آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: قرارگاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر در روستاهای غرب کشور فرآیند آماده سازی زیرساخت ها، توزیع و نصب کانکس ها را در روستاهای زلزله زده پیگیری می کند.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با اشاره به تشکیل قرارگاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر استان فارس در روستاهای زلزله زده غرب کشور، گفت: هفت روستای آسیب دیده از زلزله اخیر کرمانشاه با مدیریت سپاه فجر و با بهره گیری از کمک های مردمی استان فارس بازسازی می شوند.

وی با بیان اینکه خیرین استان فارس مشارکت درخشانی در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان داشته اند، گفت: براساس برنامه ریزی ها و با استفاده از کمک های مردمی استان فارس تاکنون تهیه و ساخت بیش از یکصد دستگاه کانکس برای اسکان زلزله زدگان در روستاهای غرب کشور پیش بینی شده که توسط امکانات ترابری سپاه فجر به مناطق زلزله زده ارسال خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در مرحله نخست، هجده دستگاه کانکس توسط سپاه فجر به مناطق زلزله زده ارسال شد، خاطرنشان کرد: قرارگاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر در روستاهای غرب کشور فرآیندآماده سازی زیرساخت ها، توزیع و نصب کانکس ها را در روستاهای زلزله زده پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه پیگیری امور پزشکی و ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده های آسیب دیده از زلزله یکی از مسائل مهم پس از بروز زلزله است، گفت: تیم پنج نفره پزشکی استان فارس با هدف ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی و مشاوره ای به روستاهای تحت مدیریت سپاه فجر در غرب کشور اعزام شده است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: قرار گاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر استان فارس کلاس های آموزشی و فرهنگی را در دو نوبت بصورت روزانه برای کودکان روستاهای آسیب دیده از زلزله برگزار کرده و روزانه یک هزار و پانصد تا دو هزار پُرس غذای گرم در روستاهای زلزله زده توزیع می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: