کد خبر: ۱۱۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
بازی با غولهای فوتبال دنیا
برنامه کامل بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه



به گزارش بیکا فارس کمتر از هفت ماه تا آغاز بیست و یکمین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ دیروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آیین قرعه کشی رقابت های جام جهانی با حضور نمایندگان کشورهای شرکت کننده و شماری از بازیکنان مطرح فعلی و سابق فوتبال انجام شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابتها حریفان خود را شناختند.

تیم ملی ایران که برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کرده براساس قرعه کشی انجام شده در گروه دوم رقابت ها در کنار تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار گرفت تا شاگردان کارلوس کی روش کار بسیار دشواری برای صعود به دور یک هشتم داشته باشند. 

براساس قرعه کشی انجام شده، ایران در نخستین بازی خود به مصاف مراکش خواهد رفت. سپس با اسپانیا دیدار می کند و در آخرین بازی هم به مصاف پرتغال می رود.

تیم ملی ایران در گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت.

 به گزارش وبسایت نود، بالاخره بعد از مدت ها انتظار، قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام شد و ایران رقبای خود را در جام روسیه شناخت. تیم ملی ایران که برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کرده براساس قرعه کشی انجام شده در گروه دوم رقابت ها در کنار تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش قرار گرفت تا شاگردان کارلوس کی روش کار بسیار دشواری برای صعود به دور یک هشتم داشته باشند. 

در قرعه کشی انجام شده ایران در جایگاه B۴ ایستاد و برنامه بازی ها نیز بر همین اساس، مشخص شد. به این ترتیب ایران در اولین بازی خود به مصاف مراکش می رود، سپس با اسپانیا روبرو می شود و در نهایت با پرتغال بازی خواهد کرد.

ایران در چهارمین بازی جام جهانی، روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، در ورزشگاه کرستوفسکی سنت پنترزبرگ به مصاف مراکش می رود. این بازی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران انجام می شود. (در همان روز از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه، پرتغال و اسپانیا به مصاف هم می روند.)

۵ روز بعد، در ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ایران در ورزشگاه کازان آرنا شهر کازان، به مصاف اسپانیا می رود. این بازی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران انجام می شود. در این روز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، پرتغال و مراکش به مصاف هم می روند.

در نهایت، پنج روز بعد، در تاریخ ۴ تیر ۱۳۹۷، ایران در ورزشگاه موردویا شهر سارانسک به مصاف پرتغال می رود. این بازی همزمان با مسابقه اسپانیا - مراکش، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: