کد خبر: ۱۱۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
مديركل استاندارد فارس خبر داد
معرفی 6 مارک تقلبی به مراجع قضایی اولين پروانه كاربرد علامت استاندارد جهت مايع دستشويی در استان فارس صادر شد.


به گزارش بیکافارس به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، مرتضی رهنما با اشاره به تکلیف بند 24 اقتصاد مقاومتی مبنی بر پوشش استاندارد برای تمام محصولات تولیدی اظهار داشت: در این راستا شناسایی واحدهای تولیدی فعال که استاندارد محصولات آن‌ها تدوین‌شده و امکان دریافت پروانه استاندارد رادارند انجام و مکاتبات لازم با آن‌ها انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه مایع دستشویی یکی از محصولاتی است که با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد و در استان تولید می‌شود، تصریح کرد: یکی از واحدهای تولیدی در استان فارس با مهیاکردن شرایط تولید مناسب و استقرار سیستم کنترل کیفیت و ایجاد آزمایشگاه مستقر در کارخانه موفق به دریافت علامت استاندارد در این زمینه گردید.

مدیرکل استاندارد فارس با اشاره به سوءاستفاده برخی از سود جویان از اعتماد مصرف‌کنندگان با تولید کالای تقلبی با کد ده‌رقمی، افزود: کارشناسان اداره کل استاندارد فارس در یک‌ساله گذشته مارک‌های تقلبی بنام‌های «سیمون»، «ریلکس»، «برلیان»، «آنی»، «‌نگین» و «مروارید» را کشف و توزیع‌کنندگان متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رهنما از عرضه مایع دستشویی به‌صورت فله‌ای و غیرمجاز در برخی از مراکز عرضه خبر داد و از مصرف‌کنندگان خواست کالای موردنیاز خود را از مراکز معتبر و دارای علامت استاندارد با کد ده‌رقمی خریداری کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: