گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
دوئل آموزش و پرورشی ها در فینال مسابقات والیبال جام بسیج سپیدان؛
رقابت‌های والیبال جام بسیج شهرستان سپیدان امشب با قهرمانی تیم بسیج فرهنگیان و معرفی تیم‌های برتر در این شهرستان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ اختتامیه مسابقات والیبال به مناسبت هفته بسیج و جام شهدای شهرستان سپیدان برگزار شد.

محمودی مسئول تربیت بدنی سپاه سپیدان در حاشیه مراسم اهدای کاپ مسابقات والیبال جام بسیج شهرستان سپیدان به تنویر گفت: مسابقات والیبال جام بسیج شهرستان سپیدان با حضور 8 تیم در 2 گروه تیمی به‌ صورت دوره‌ای برگزار و تیم بسیج فرهنگیان در فینال این رقابت‌ها با شکست 2 بر 0 حریف خود تیم شهید مراد کریمی موفق به کسب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

وی در ادامه افزود: در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز 2 تیم شبکه بهداشت و سپاه سپیدان باهم به رقابت پرداختند، که در پایان تیم شبکه بهداشت با نتیجه 3 بر 0 موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد و حسرت قهرمانی تیم سپاه سپیدان را سه ساله نمود.

وی با بیان اینکه این دوره مسابقات در سالن 9 دی برگزار شد، گفت: امشب فینال مسابقات بود و تیم‌های اول تا سوم و تیم منتخب اخلاق مشخص شد که از حضور همه ورزشکاران بسیجی در این رقابت‌ها قدردانی می‌کنیم.

در پایان مراسم سعید مهبودی؛ مدیر محبوب و بسیجی آموزش و پرورش شهرستان سپیدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: معیار بسیجی بودن شاخصه اصلی ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان میباشد که رعایت این مولفه در تمامی مراحل زندگی شخصی، حرفه ای و ورزشی هر فردی الزامی میباشد.

ایشان روحیه و تفکر بسیجی بودن را یک روحیه بانشاط، مثبت اندیش و دلسوز معرفی کردند و بیان داشتند مجموعه آموزش و پرورش شهرستان سپیدان و فرهنگیان متعهد با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری همواره یار و یاور بسیج و سپاه در تمامی امور خواهند بود.

مهبودی در پایان از همه مسئولانی که برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: