گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
سرهنگ رستمی به تنویر گفت:
فرمانده سپاه سپیدان گفت: ما امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی بین احاد مردم جامعه اسلامی نیاز داریم و هر شخصی از هر موضعی به وحدت مردم لطمه بزند چه آگاهانه یا ناآگاهانه، در جبهه استکبار جهانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه سپیدان و به بهانه هفته وحدت؛ روح الله رستمی در گفت و گو با تنویر سپیدان، یکی از اساسی‌ترین نیازهای کنونی شهرستان و کشور را وحدت و همدلی برشمرد و اظهار داشت: ما امروز بیش از گذشته به وحدت  و همدلی نیاز داریم  و هر شخصی از هر موضعی به وحدت مردم لطمه بزند چه آگاهانه یا ناآگاهانه در جبهه استکبار جهانی، معاندین و بدخواهان نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه سپیدان با تبریک هفته وحدت و در پیش بودن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ادامه داد: وحدت از تاکیدات اسلام، قرآن، آموزه‌ای دینی و اسلامی و امام و مقام معظم رهبری است، برای همین از هر کاری که به وحدت و همدلی مردم لطمه بزند باید پرهیز شود، چراکه دشمنان نظام اسلامی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و آرمان‌های شهدا، امام و رهبری است باید در مقابل این توطئه دشمن هوشیار و بیدار بود.

رستمی با اشاره به اینکه دشمن به فکر ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است، ابراز داشت: دشمن از حداکثر امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد تفرقه در بین شیعه و سنی استفاده می‌کند.

وی افزود: امروز دشمنان با انواع توطئه‌ها و ترفندها به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام مردم است باید همه در مقابل این توطئه دشمن هوشیار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) نیز بر وحدت بین شیعه و سنی تأکید داشتند، افزود: امام راحل وحدت را به عنوان یک رویکرد انقلابی مطرح کردند.

وی تصریح کرد: امام راحل می‌فرمایند کسی که ندای تفرقه را در بین شیعه و سنی بیاندازد، مزدور است.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با اشاره به اینکه دشمنان از صدر اسلام وحدت دشمنان را رصد می‌کردند، افزود: دشمنان از ابتدا تلاش می‌کردند بر وحدت مسلمانان دامن بزنند.

رستمی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد وحدت بین مسلمانان تاکید کرد و یادآور شد: برگزاری برنامه‌های بصیرتی و روشنگری در آگاهی مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در پایان بر لزوم افزایش تعداد برنامه‌های دستگاه‌ها در راستای ایجاد وحدت بین مسلمانان تأکید کرد.


انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: