آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر :
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: حضور روحانیون در دفاع مقدس منحصر به بُعد دینی و تبلیغی نبوده است بلکه آنان در عرصه جهاد سرآمد بوده و در مسئولیت های مختلف دفاع مقدس عملکرد درخشانی داشته اند.
به گزارش تنویر، یادواره سیصد و چهل و یک شهید روحانی استان فارس با حضور آیت الله اسدا... ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر، جمعی از خانواده های معظم شهدا و علمای فارس برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای دفاع مقدس در یک مقطع مهم از تاریخ زیباترین حماسه ها را رقم زدند و امروز همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق آرمان های شهدا گام برداریم.

وی ادامه داد: شایسته است همواره از خودمان بپرسیم برای شهدا چه کرده ایم؟ چون شهدا هر چه داشتند را در راستای امنیت و آسایش ما تقدیم خدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: امروز، ترویج فرهنگ شهادت، روحیه جهادی و انقلابی و مقاومت در برابر استکبار جهانی رسالت مهم دوستداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به آمار قابل توجه شهدای روحانی، گفت: حضور روحانیون در دفاع مقدس منحصر به بُعد دینی و تبلیغی نبوده است بلکه آنان در عرصه جهاد سرآمد بوده و در مسئولیت های مختلف دفاع مقدس عملکرد درخشانی داشته اند.

حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: آشنا کردن نسل نوجوان و جوان کشور با وصیت نامه های شهدا یکی از مسائل مهمی است که باید همواره مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور قرار داشته باشد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: