گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
حضور سرلشگر جعفری برای سومین بار در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سومین بار در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از  سپاه نیوز ؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای سومین بار از لحظه وقوع زلزله سرپل ذهاب به کرمانشاه سفر کرده بود در بدو ورود در محل قرارگاه شهید جعفری با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان سپاه استانی برای اطلاع از روند خدمت رسانی های سپاه و بسیج ، تشکیل جلسه داد.

وی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اظهار داشت: تمام تلاش سپاه برای اتمام هر چه سریع تر اسکان موقت زلزله زدگان با کانکس های مناسب است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه تا یک ماه آینده پایان می یابد و تا اتمام اسکان موقت محدودیتی از نظر تعداد کانکس نخواهیم داشت.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: پس از آن ، اسکان دائم را در دستور کار خواهیم داشت و تا پایان اسکان دائم در کنار مردم منطقه خواهیم بود.

 فرمانده کل سپاه با اشاره به گستردگی منطقه و دشواری کار افزود: مناطق زلزله زده را به ۳۲ منطقه تقسیم کردیم و سپاه های استانی به همراه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تمام امکانات در مناطق ویژه خود مستقر و از دقایق اولیه زلزله کار اسکان اضطراری، اسکان موقت، خدمت رسانی درمانی فرهنگی و بهداشتی و غذایی و نهایتا بازسازی مناطق را بر عهده دارند.

انتهای خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: