کد خبر: ۱۱۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
۱۴ نقطه محروم و دارای آسیب‌های اجتماعی در شیراز شناسایی شده است.
به گزارش خبرنگار جهادی از بسیج سازندگی استان فارس، فرمانده سپاه فجر گفت: این مناطق در قالب طرح شهید اسکندری پس از یک مطالعه ۱۰ ماهه شناسایی و اعتبار بسیار خوبی از سوی سپاه در راستای بهبود وضعیت این مناطق محروم پیش بینی شده است.
سردار هاشم غیاثی با بیان اینکه در این طرح مقابله با باند‌های ترویج ابتذال فرهنگی و برخورد با باند‌های توزیع مواد مخدر توسط قرارگاه شهید اسکندری اجرا خواهد شد، افزود: این کار انقلابی در حوزۀ فرهنگ به منظور محرومیت زدایی محله‌های محروم شیراز به ویژه سنگ سیاه و بیات و دیگر مناطق محروم این شهر در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه همه ما خطوط قرمز مشترکی داریم که باید به آن پایبند باشیم، خاطرنشان کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان فارس با تعامل هدفمند می‌توانند بسیاری از مشکلات مناطق حاشیه کلانشهر شیراز را حل کنند.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت موضوع بهبود وضعیت مناطق اطراف حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و بافت قدیم شیراز، گفت: موضوعات مشترکی وجود دارند که دغدغه همه ماست و سپاه فجر در راستای انتفاع مردم استان فارس و شیراز با سایر نهاد‌ها و مسئولان همکاری می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: