آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
جانشین سپاه ناحیه‌ثار‌الله(ع) شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت 500 دانش‌آموز دخترناحیه یک آموزش‌وپرورش شیراز به‌مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز؛سرهنگ پاسدار حسین ابراهیمی زاده در حاشیه‌ اعزام دانش‌آموان به‌مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: نخستین کاروان دانش‌آموزی دختر حوزه حضرت مریم سپاه ناحیه ثار‌الله شیراز در‌ قالب 12 دستگاه اتوبوس صبح امروزراهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: دانش‌آموزان در مدت 2 روز اقامت در‌ مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، دهلاویه و یادمان شهید چمران از نحوه چگونگی پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر لشکر صدامیان کافر که تا بن دندان از سوی استکبار و سران مرتجع منطقه مسلح شده بود آشنا می‌شوند.

ابراهیمی زاده تصریح‌کرد: راویان همراه‌ با‌کاروان دانش‌آموزی راهیان‌نور با روایت‌گری  بسیاری از مسائلی که برای جامعه‌ هدف ناشناخته مانده‌ است را بازگو می‌کنند.

 وی بیان داشت: رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان اتوبوس‌ها از دیگر اولویت‌های این ناحیه است و در این راستا موظف شدند که هنگام شب رانندگی نکرده و دانش‌آموزان را ابتدای شب به مقصد برسانند تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: