گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
با حضور قاسمی، مسئول عتبات عالیات فارس؛
مراسم تجلیل از خیرین و خادمین موکب امام حسن عسکری(ع) با حضور مسئول عتبات عالیات فارس و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، در مراسمی با حضور مسئول عتبات عالیات استان، فرماندار، امام جمعه شهرستان و برخی از مسئولین در سالن اجتماعات سپاه ناحیه سپیدان، از خیرین و خادمین موکب سپیدانی ها در کربلا تشکر و قدردانی بعمل آمد.

امام جمعه سپیدان با تشکر از همه مردم و مسئولینی که تلاش های فراوانی در جهت راه اندازی این موکب کردند گفتند: بحمد الله و عنایت امام حسین علیه السلام توانستیم موکبی را بنام سپیدان و برای خدمات رسانی به زائران کربلا برپا کنیم که اخلاص و شور و اشتیاق مردم در این خصوص وجه متمایز این حرکت زیبا و ارزشمند بود چراکه به عینه عنایات امام حسین علیه السلام و اخلاص همه کسانی که زحمت می کشیدند را می دیدیم.

قاسمی مسئول ستاد عتبات عالیات استان ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه، مردم و مسئولین گفت: با توجه به اینکه دیگر شهرستان های استان از شش ماه قبل از اربعین مقدمات موکب شهرستان نشان را فراهم کرده بودند سپیدان در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست موکب مربوط به شهرستان را برپا کند.

قاسمی با بیان این نکته که برپایی موکب مستلزم هماهنگی کامل با دولت عراق است اظهار داشت: شما مردم با تلاش های فراوان و پیگیری های امام جمعه و ستاد عتبات عالیات توانستید یکی از بهترین موکب های ایران را برپا کنید که به لحاظ نزدیکی به حرم، امکانات و خدمات رسانی، حمام ها و سرویس های بهداشتی، چادرها و بسیاری موارد دیگر به نحو احسن اجرا و انجام دهید که جای تشکر و تقدیر فراوان دارد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان، علیضامن امیری مسئول دفتر امام جمعه و قاسم سخایی مسئول مالی موکب، سخنرانی و گزارشات مربوطه را ارائه دادند.

گفتنی است شهرستان سپیدان با برپایی موکب امام حسن عسکری علیه السلام در خود شهر کربلا با ۱۱ چادر ۱۰۰ متر مربعی اسکان به مدت ۱۶ روز، هر شب بیش از ۲۰۰۰ نفر را اسکان داد که مجموع هزینه مالی جاری ۱۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

در پایان این مراسم از خیرین و خادمین موکب امام حسن عسکری علیه السلام با اهداء لوح تقدیری از طرف نهاد امامت جمعه سپیدان تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: