کد خبر: ۱۱۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
ای ملّت مجاهد فلسطین، ای ملل مقاوم منطقه، ای امت اسلامی و ای احرار و آزادگان جهان «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لاتَفَرَّقُوا» (103 آل عمران) ما فرهنگیان بسیجی پایبند به خون شهدای استکبارستیز خود، هرگز از هدف آزادسازی قدس شریف دست نمی کشیم و هر آن کس که خون غیرت در رگ هایش می جوشد را بردستهایش بوسه می زنیم بزرگش می داریم. ما در راه بیت المقدس، کربلا را زیارت کرده ایم و به زودی با رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسجد الاقصی به نماز می ایستیم.(اِن شاءَالله)
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

«وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ حَتَّىٰ نَعْلَمَ الْمُجَاهِدِينَ مِنْكُمْ وَالصَّابِرِينَ وَنَبْلُوَ أَخْبَارَكُمْ» (محمد 31)

دیروز رئیس جمهور دولت مستکبر آمریکا، گستاخی را از حد گذراند و و بیت المقدس؛ این ناموس اسلام را پایتخت رژیم غاصب و نا مشروع صهیونیستی خواند، این اقدام به حدی شنیع و نابجا بود که حتی صدای متحدین و شرکای این دولت مستکبر را هم درآورد و هیچ یک از آنان جرأت حمایت از از این اقدام را در خود ندیدند. 

حال که پرده ها کنار رفته است و دستها آشکار شده باید اقدامات گذشته ، اهداف و برنامه های آینده ی استکبار و صهیونیست جهانی حتی برای کوردلان  بی بصیرت نیز روشن شده باشد؛ در روزگاری که دولتها و ملت های مقاوم منطقه دچار فتنه گروه های تروریستی بودند و برخی از تازه به دوران رسیدگان سعی در سرکوبی موج بیداری اسلامی داشتند و  امکانات و ثروت جوامع اسلامی در جهت خدمت به اربابان خود صرف قتل عام امت اسلامی می کردند؛ رهبر معظم انقلاب- امام خامنه ای (مدظله العالی)- بار ها به پشت پرده این فتنه ها اشاره کردند و به آنان و حکام منطقه هشدار دادند.

امروز داعش به همت مدافعین حرم و ملت های بیدار منطقه از بین رفته است امّا هزینه ها و ویرانی های عظیمی به منطقه و امت های اسلامی تحمیل کرده که جبران آن به سال ها زمان نیاز دارد، در این میان صهیونیسم جهانی که موفق نشده کلیه اهداف خود را اجرایی کند؛ حداقل های موجود را مغتنم شمرده و اقدام مصادره اولین قبلگاه اسلام و ناموس مسلمین کرده است که طبق فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشانه عجز است.

امّا ما بسیجیان کانون اداره کل آموزش وپرورش فارس ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در مصادره ی قدس به نفع رژیم غاصب صهیونیستی خطاب به حکام عرب وابسته به اصطلاح مسلمان نداسرمی دهیم که بیدار شوید! تا به کی این خواب ذلّت بار را ادامه می دهید؟ مستکبران عهدشکن، ناموس در حصر مانده اسلام را پس از سال ها مذاکره ای که در سایه ذلالت و خفّت صورت گرفت، امروز رسماً به حرمسرای خویش بردند! قدمی بردارید و اگر هنوز غیرت دینی دارید مگذارید خون به ناحق ریخته شده ملل اسلام پایمال شود.

ای حکّام عرب؛ دهه هاست هر حرکت انقلابی-اسلامی که بوی مقاومت و استقلال امت اسلامی در برابر شیطان بزرگ را بدهد سرکوب می کنید در راه کودک کشی و ظلم به دیگر مسلمانان گوی سبقت از اربابان خود ربوده اید، آیا سرنوشت پیشین خود را از یاد برده اید؟ آیا فراموش کرده اید که هرگاه تاریخ مصرفتان بگذرد از قربانی کردنتان اِبایی ندارند؟  اگر نیمی از آن هزینه های سرسام آوری را که در جهت حفظ قدرت چند روزه خود به استکبار باج داده اید را صرف مقابله با آنان می کردید، امروز در مقابل ملت های خود اینچنین خوار و حقیر نبودید و اگر بجای آنچه که در راه جنگ بین امت های اسلامی خرج کردید، در راه عظمت اسلام صرف می کردید، امروز اصلا رژیم صهیونیستی وجود نداشت که دشمنان اسلام جرأت چنین جسارتی به خود بدهند.

ای ملّت مجاهد فلسطین، ای ملل مقاوم منطقه، ای امت اسلامی و ای احرار و آزادگان جهان «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لاتَفَرَّقُوا» (103 آل عمران)

ما فرهنگیان بسیجی پایبند به خون شهدای استکبارستیز خود، هرگز از هدف آزادسازی قدس شریف دست نمی کشیم و هر آن کس که خون غیرت در رگ هایش می جوشد را بردستهایش بوسه می زنیم بزرگش  می داریم. ما در راه بیت المقدس، کربلا را زیارت کرده ایم و به زودی با رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسجد الاقصی به نماز می ایستیم.(اِن شاءَالله) 

»يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُم« (محمد، 7)
کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش وپرورش فارس  1396/9/18
نام:
ایمیل:
* نظر: