گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۱۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
حوزه دانش آموزی شهید فهمیده کازرون خبر داد:
جلسه شورای همفکری فرمانده هان واحدهای مقاومت پیشگام در حوزه شهید فهمیده کازرون برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در کازرون، جلسه شورای همفکری با حضور فرمانده هان واحدهای مقاومت پیشگام خواهر در حوزه مقاومت شهید فهمیده کازرون با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید سپس خواهر پرویزی مسئول شعبه خواهران حوزه ضمن بیان اینکه بسیج دانش آموزی یکی از اصلی ترین سازمانهایی است که موجب تقویت روحیه دانش آموزان و آماده سازی آنها جهت پیشبرد اهداف انقلاب و بسیج است ادامه داد که مجموعه بسیج محیطی است که میتواند بسیجیان و حتی دانش آموزان را از تهدیدات و آسیب هایی که به درس و تفکرشان لطمه وارد نماید در امان نگه دارد.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ویژگیهای یک فرد بسیجی اقدام عمل به موقع است پس هر دانش آموزی میبایست در میدان جبهه جنگ نرم، یک افسر جنگ نرم باشد؛ چرا که جنگی که امروز ما با آن سروکار داریم جنگ تفکرهاست و وظیفه ما مقابله با آنهاست و ما نباید بگذاریم دشمنان داخلی و خارجی خیال های باطل را در سر بپرورانند.

هر دانش آموزی میبایست در میدان جبهه جنگ نرم، یک افسر جنگ نرم باشد.

پرویزی از فرمانده هان خواست که با تلاش و کوشش خود و در راستای انجام کارهای فرهنگی، سیاسی، جهادی، علمی و ... قلب دشمنان این نظام را مورد حمله قرار دهند و با رفتار و گفتار نیک تاثیر بسزایی بر خانواده و جامعه داشته باشند و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی که از نمونه بارز شهدا است را در خود تقویت نمایند.

وی اظهار کرد: دشمنان درصدد گرفتن این چنین فرهنگ از جوانان کشور عزیزمان هستند.

هر دانش آموزی میبایست در میدان جبهه جنگ نرم، یک افسر جنگ نرم باشد.

در ادامه جلسه خواهر حسینی نژاد مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده خواهران را نسبت به برنامه های تعلیم و تربیت از جمله تشکیل حلقات صالحین و آموزش های لازم در واحدهای مربوطه توجیه نمود و به سوالات مبهم آنان پاسخ داد.

جلسه با ختم صلوات بر ارواح مطهر امام و شهدا و سلامتی آقا مهدی صاحب زمان (عج) به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: