گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
به همت دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع):
اولین گرد همایی بررسی نقشه راه انقلاب اسلامی با موضوع خاستگاه ، افق های روشن و مخاطرات راه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز اولین گرد همایی نقشه راه انقلاب اسلامی با موضوع خاستگاه ، افقهای روشن و مخاطرات راه در سالگرد بیانات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص فرآیند تحقق انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه و جمعی از دانشجویان دانشگاه برگزار گردید .

حجت الاسلام ابراهیمی بیانات رهبر معظم انقلاب از سال 1368 تاکنون پیرامون موضوع همایش را در چهار محور فرهنگ ، دنیا طلبی، سیاست و اقتصادی بازگویی کردند و افزودند : پیامها و بیانات رهبر انقلاب طی سال های متوالی ناظر بر مخاطراتی است که معظم له در شرایط خاص موضوع آتش به اختیار را مطرح می کنند .


حجت الاسلام ابراهیمی ادامه دادند : بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید داریم دولت بایستی اسلامی شود و چنانچه بخواهیم مشکلات درونی کشور اصلاح شود باید ضعف ایمان و سوءعملکرد و دنیا طلبی ریشه کن شود .

وی افزود : علت اینکه رهبر انقلاب ما را به سوی ساده زیستی سوق می دهند آن است که ما پرچم دار و هسته اصلی سازنده تمدن اسلامی هستیم و باید از مفاسدی که دیگران به واسطه دنیا طلبی دامن گیرشان شده است، دور بمانیم .


حجت الاسلام ابراهیمی در پایان گفت : در عرصه های مختلف مردم را باید در صحنه بیاوریم زیرا در هرعرصه ای که مردم ورود پیدا کردند پیروزی با آنان بوده و این خواص هستند که با توجه و توسل به خداوند متعال و با ایجاد دولت اسلامی بایستی تمامی همت و تلاش خود را بکارگیرند و با هدایت مردم زمینه های ظهور را فراهم نمایند.

انتهای خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: