گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
کارگاه آموزشی؛
در این کلاس اصول و مقررات جنگ نوین و روش ماسک زنی برای پایوران تدریس شد و در پایان برای آشنایی پایوران اتاق جنگ نوین با وجود گاز های شیمیایی برپا شد تا تجربه ای برای پایوران باشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، صبح امروز دوشنبه مورخ 96/09/20 به همت تربیت و آموزش سپاه سپیدان کارگاه آموزشی جنگ نوین برای پایوران در نمازحانه ناحیه برگزار شد.در این کارگاه آموزشی دو ساعته کارکنان این ناحیه با آموزشهایی همچون پدافند غیر عامل در مقابل حملات مختلف دشمن و کاربرد سلاحهای میکروبی و شیمیایی و غیره آشنا شدند. 


سروان پاسدار حامد ماندانی مربی جنگ نوین ناحیه به تدریس اصول و مقررات جنگ نوین و روش ماسک زنی برای پایوران پرداخت.

مسئول بسیج دانش آموزی و مربی جنگ نوین ناحیه سپیدان بیان داشت: جنگ نوين واژه عامي است كه داراي ابعاد نظامي، سياسي، اجتماعي، اقتصادي و ...  است و به شاخه هاي متعددي از جمله جنگ شيميايي، بيولوژيك، هسته اي و سایبری تقسيم مي گردد.  شناخت و کشف عوامل مهم «شيميايي، بيولوژيك، هسته اي» و حفاظت و ايمني، رفع و دفع آلودگيهای ناشی از آنها را به وسیله تجهيزات پیشرفته، جنگ نوين می نامند.

حامد ماندنی از اهمیت جنگ نوین سخن گفت و بیان داشت که: تحولات حوزۀ علوم، فناوری، سیاسی و نظامی توجه کشورهای مختلف را به حوزه جنگ های نوین و توسعۀ روشهای نوین تهاجم علیه اهداف زیربنایی کشورهای هدف و آسیب رسانی به مراکز حیاتی، حساس و مهم معطوف ساخته است.

ماندنی جنگ های هیبریدی را مدرن ترین شیوه جنگ نوین برشمرد و بیان داشت: جنگ های هیبریدی را جنگ های ترکیبی تعریف کرده اند که استراتژی و رویکرد مشخصی ندارد و همین مسئله نیروهای دشمن را سردرگم می کند.

درپایان برای اشنایی پایوران اتاق جنگ نوین با وجود گاز های شیمیایی برپا شد تا تجربه ای برای پایوران باشد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: