کد خبر: ۱۱۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی فارس:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری به ناحیه صنعتی کوثر جهرم خبر داد.





به گزارش بیکافارس، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در بازدید از شهرک صنعتی جهرم با اشاره به تکمیل بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم و واگذاری بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی، از آماده بودن زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی کوثر جهرم خبرداد و اظهار داشن: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرک‌ صنعتی کوثر جهرم مشوق های ویژه‌ای برای نخستین بار برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی اعمال شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران با اعمال این مشوق‌ها تنها 5 درصد قیمت حق انتفاع زمین را می‌پردازند و مابقی در اقساط 48 ماهه اخذ خواهد شد، افزود: پس از تکمیل و بهره‌برداری به ازای ایجاد اشتغال براساس جواز تاسیس نیز تا سقف 80 درصد از اسناد تعهدی سرمایه‌گذاران به آنها بازگردانده خواهد شد.

فتوحی با اشاره به اینکه مهلت استفاده از این تخفیف تا پایان امسال است، گفت: اعمال این مشوق‌ها فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال فراهم می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی جهرم در زمینه زیرساختی و امکانات از وضعیت مناسبی برخوردار است، عنوان کرد: طرح مسیر دسترس این شهرک صنعتی نیز با پیشرفت 50 دصدی در حال اجرا است و امیدواریم این طرح در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

وی هزینه‌های تملک و اجرای این طرح را حدود 4 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح بستر مناسبی برای عبور و مرور وسائل نقلیه در این شهرک صنعتی فراهم می‌شود.

رضایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه بخش زیادی از اراضی شهرک صنعتی جهرم واگذار شده است بر اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی تاکید کرد.

شهرک صنعتی جهرم که 40 هکتار مساحت دارد و تاکنون 44 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد    21 واحد بهره‌بردار با اشتغالزایی 522 نفر در مرحله فعالیت و 23 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.

در ناحیه صنعتی کوثر جهرم نیز که 66 هکتار مساحت دارد، تاکنون 21 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد 10 واحد بهره‌بردار با اشتغالزایی 134 نفر در مرحله فعالیت و 11 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: