کد خبر: ۱۱۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
معاون دانشگاه پزشکی شیراز:
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از معرفی ۱۲۶ پژوهشگر برتر این دانشگاه خبر داد و گفت: هفته پژوهش با عنوان "فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی" در علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.



به گزارش بیکا فارس سید بصیر هاشمی ، با اشاره به برگزاری هرساله آیین گرامیداشت روز پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: شعار امسال هفته پژوهش "فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی" انتخاب شده است.

وی مهم‌ترین هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ پژوهش، تجلیل از فعالان پژوهش و ارتقای شأن و جایگاه پژوهش عنوان کرد و گفت: در آیینی که امسال در روز 23 آذر برگزار می‌شود، بیش از 126 پژوهشگر برتر در حیطه‌های مختلف معرفی می‌شوند.

هاشمی گفت: شیوه انتخاب پژوهشگران و چگونگی برگزاری نمایشگاه، در کمیته مربوطه تصمیم‌گیری و ابلاغ می‌شود و در این راستا برگزیدگان مشخص شده‌اند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیان کرد: همچنین به همین مناسبت، عملکرد حوزه‌های معاونت در یک سال، در قالب پوستر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: آیین روز پژوهش با حضور حسین وطن‌پور رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت برگزار می‌شود، همچنین در این راستا همزمان با برگزاری مراسم و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی بیش از 30 شرکت دانش بنیان برخی از محصولات خود را در معرض دید همگان قرار می‌دهند.تسنیم

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: