آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: دوران خدمت سربازی در سپاه یک دوره صرفا نظامی نیست بلکه جوانان در این دوره با مسائل دینی آشنا شده و به خودسازی معنوی می پردازند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در دیدار با جمعی از جوانان سرباز گفت: دوران خدمت سربازی یک برهه تاثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی جوانان است که تجربیات حاصل از آن می تواند موفقیت فرد را در آزمون های زندگی تضمین کند.

وی با بیان اینکه دوران خدمت سربازی در سپاه دوران تربیت جوانان مومن برای دفاع از انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دوران خدمت سربازی در سپاه یک دوره صرفا نظامی نیست بلکه جوانان در این دوره با مسائل دینی آشنا شده و به خودسازی معنوی می پردازند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه حرفه آموزی و مهارت آموزی سربازان جوان یکی از موضوعات مهم مورد توجه مسئولان سپاه فجر است، گفت: سربازان مشغول به خدمت در مراکز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان فارس براساس ظرفیت این مراکز در زمینه افزایش مهارت های اجتماعی و نحوه برخورد با مسائل متنوع زندگی و مدیریت این مسائل تحت آموزش قرار می گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه جمع زیادی از جوانان نخبه و با استعداد کشور خدمت سربازی را در نیروهای مسلح طِی می کنند جشنواره حضرت علی اکبر (علیه السلام) با عنوان جوان سرباز برای شناسایی این استعدادها و تجلیل از آنان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه جشنواره حضرت علی اکبر (علیه السلام) بهترین عرصه برای شکوفایی استعدادهای سربازان جوان است، گفت: این جشنواره یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در راستای ارتقای کیفیت دوران خدمت سربازی و ایجاد شور و نشاط در بین سربازان جوان است.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در دوران خدمت سربازی موضوعات مهمی هستند که باید هموراه مورد توجه مسئولان نیروهای مسلح کشور قرار داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه ارتباط دائمی با خدا و اُنس با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) جوانان را از آسیب های اخلاقی مصون می کند، گفت: توجه و اهتمام به نماز اول وقت یکی از شاخصه های مهم جوانان انقلابی است و دوران خدمت سربازی می تواند منشا و پایه تشکیل جامعه اسلامی و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی باشد.

سرهنگ پاسدار کوشکی خاطرنشان کرد: نفرات برتر جشنواره استانی جشنواره حضرت علی اکبر (علیه السلام) در سپاه فجر به مرحله کشوری این جشنواره اعزام خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: