کد خبر: ۱۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
بسیج دانشجویی سپاه ناحیه فسا :
دومین یادواره شهدای دانشجو در فسا برگزار شد.
به گزارش تنویر ، دومین یادواره شهدای دانشجو دانشگاههای شهرستان فسا برگزار شد
این مراسم که به همت بسیج دانشجویی سپاه ناحیه فسا و با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا و دانشجویان برگزار شد  یاد و خاطره دلاورمردیهای 37 دانشجوی شهید دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس مسائل منطقه سخنران این مراسم گفت :  امروز به یمن برکت خون شهدا ما مقابل ظلم و ستم استکبار مستحکم و قاطعانه ایستاده‎ایم.
خبرنگار کشورمان که چند سالی در مناطق جنگی سوریه حضور داشته و از نزدیک با بسیاری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در ارتباط بوده، در ادامه با بیان این که شهدای مدافع حرم مظلوم هستند و همواره باید در تکریم آن ها و خانواده هایشان تلاش کرد اظهار داشت : مدافعان حرم که اکثراجوان بودند بدون هیچ چشم‌داشتی  در راستای دفاع از حریم آل الله از جان خود گذشتند و  تا زمانی که انسانی نتواند از لذت‌های دنیا بگذرد نمی‌تواند مدافع حرم شود.


برگزاری یادواره شهدای دانشجوی دانشگاههای شهرستان

وی افزود : نبرد با استکبار و داعش در بیرون از مرزها برای جلوگیری از حضور دشمنان در داخل کشور است و این هزینه ها برای تامین امنیت و آرامش داخل کشور بوده و باید آگاه باشیم هدف اصلی داعش و استکبار امروز تفرقه در بین مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران است.
اجرای برنامه‎های فرهنگی ویژه شهدا و تجلیل از خانواده‎های معظم شهدای دانشجو از دیگر برنامه های این مراسم بود
شهرستان فسا در طول هشت سال دفاع مقدس 1100 شهید سرافراز را تقدیم اسلام کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: