آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
معاون روابط عمومی سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: اعزام این خانواده بصورت گروهی و در یک دوره دو ماهه از سراسر استان فارس برنامه ریزی شده و خانواده ها در این سفر سه روزه مهمان سپاه فجر هستند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی  با بیان اینکه فارس مهد پرورش پانزده هزار شهید ولایتمدار است، گفت: رزمندگان این استان کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشته اند و امروز همسران و فرزندان آن پانزده هزار حماسه آفرین عرصه جهاد و شهادت ادامه دهندۀ راه آنان در دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تکریم پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران وظیفه همه آحاد ملت بخصوص مسئولان کشوراست، گفت: یکی از محورهای اصلی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران و پاک کردن اذهان ملت از حماسه آفرینی شهداست که در این راستا برنامه های فرهنگی متنوعی بخصوص برای اثرگذاری بر خانواده های شهدا و ایثارگران طراحی کرده اند.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با تاکید بر لزوم توجه به فرزندان شهدا و ایثارگران بخصوص بازماندگان شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: امروز پیروزی بزرگی با تلاش شهدای مدافع حرم بدست آمده و وظیفه همگان است به پاس ایثار بزرگ این شهدا همواره در مسیر تکریم خانواده ها و فرزندان آنان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری 600 نفر از اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران استان فارس به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند، گفت: اعزام این خانواده بصورت گروهی با هواپیما و در یک دوره دو ماهه از سراسر استان فارس برنامه ریزی شده و خانواده ها در این سفر سه روزه مهمان سپاه فجر هستند.

سرهنگ پاسدار شفیعی خاطرنشان کرد: پیگیری امور جاری و تحصیلی فرزندان شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) یکی از برنامه های محوری سپاه فجر استان فارس است.
نام:
ایمیل:
* نظر: