کد خبر: ۱۱۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
جانشین سازمان بسیج اساتید فارس گفت: قطعا محصول اندیشه‌های اساتید متخصص و نخبگان را با هدف هم‌افزایی در راستای کمک به حل مشکلات مختلف در استان در اختیار مسئولین استانی قرار می‌گیرد.
 محمد رنجبر در گفتگوی تفصیلی با اساتید فارس با اشاره به فرموده معمار انقلاب مبنی بر «دانشگاه به عنوان مبدآ تحولات» اظهار داشت: اگر طراحان و ترسیم‌کنندگان نقشه راه در دانشگاه‌ها افراد مؤمن، متعهد و انقلابی و دلسوز باشند؛ مسیر طراحی شده، دانشگاه را به سمت هدف مد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند رساند.

وی افزود: چنانچه افراد بی ایمان، غیرمتعهد، غیر متخصص و ناصالح طراح نقشه راه در دانشگاه شوند به وضوح می توان آثار سوء آن را در جامعه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی و... مشاهده کرد.

جانشین سازمان بسیج اساتید فارس در ادامه با بیان مطالبه رهبر معظم انقلاب از اساتید متخصص و متعهد در طراحی و ترسیم نقشه راه،  برنامه‌های پیش روی این سازمان را تشریح کرد.

وی بیان کرد: سازمان بسیج اساتید فارس خواهد کوشید با مسئله محورکردن فعالیت‌های خود و با ایجاد اندیشکده و بهره گیری از نظر متخصصان و نخبگان در رشته های مختلف بر اساس مزیت نسبی استان طرح‌هایی را ارائه کند.

رنجبر گفت: قطعا محصول اندیشه‌های اساتید متخصص و نخبگان را با هدف هم‌افزایی در راستای کمک به حل مشکلات مختلف در استان در اختیار مسئولین استانی قرار می‌گیرد.

این فعال فرهنگی بیان کرد: بی توجهی به ظرفیت ‌ای موجود استان، سوء مدیریت‌ها و کم‌کاری‌ها از نگاه نافذ و علمی اساتید و نخبگان و صاحبان اندیشه مخفی نمی‌ماند و اساتید بسیجی در این راستا به صورت علمی و منطقی از مسئولین مطالبه خواهند کرد و برای رسیدن به این منظور از همه ظرفیت ها و رسانه‌های جمعی بهره خواهد گرفت.

جانشین سازمان بسیج اساتید فارس گفت: مدیریت فضای مجازی از اولویت‌هایی است که اساتید بسیجی نقش موثری در این خصوص باید داشته باشند و ضمن رصد فعالیت‌ها، بستر را در دانشگاه‌ها برای نقشآفرینی اساتید مؤمن ، متخصص، دلسوز و انقلابی فراهم خواهیم کرد.
برچسب ها: اساتید فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: