کد خبر: ۱۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
رئیس سازمان بهزیستی در جهرم:
رئیس سازمان بهزیستی از بیمه تکمیلی معلولان خبر داد و گفت: تمام خدمات توانبخشی مشمول بیمه قرار گرفته و جامعیت این قانون برای همه معلولانی که توان کار ندارند، لحاظ شده است.


به گزارش بیکافارس، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان فارس انوشیروان محسنی بندپی در کارگروه اجتماعی شهرستان جهرم پیرامون آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: در راهبرد و توسعه اقدامات پیشگیرانه در همه ابعاد به ویژه آسیب‌های اجتماعی مانندطلاق، اعتیاد، کودکان کار و خیابانی و حاشیه‌نشینی اقداماتی انجام شده است. 

وی گفت: سازمان بهزیستی همه ساله بالغ بر ٧٥ درصد از کودکان زیر یک سال را مورد غربالگری شنوایی قرار داده و همچنین هر ساله سه میلیون و سیصد هزار کودک را مورد غربالگری چشم قرار می‌دهد و با غربالگری ژنتیک از به دنیا آمدن 25 هزار کودک معلول جلوگیری شده است. 

محسنی بندپی از بیمه تکمیلی معلولین  خبر  داد و گفت: تمام خدمات توانبخشی در شمولیت بیمه قرار گرفته است که جامعیت این قانون برای همه معلولینی که توان کار ندارند، لحاظ شده است.

سید مرتضی موسوی، مدیرکل بهزیستی فارس نیز گفت: نقش و جایگاه بهزیستی  در مسائل اجتماعی وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به جهت اهمیت  در برنامه ششم توسعه ١٨ بار تکرار شده و رویکرد بهزیستی در این برنامه معطوف بر پیشگیری آسیب‌ها است. 

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در این نشست بیان کرد: بهزیستی سازمانی است که با حداقل امکانات بیشترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌دهد ولی در توزیع اعتبارات به این حجم، تنوع و سختی کار بهزیستی که بالغ بر ١٥ فعالیت و خدمت است، توجه نشده است. 


نام:
ایمیل:
* نظر: