گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
مسئول بسیج رسانه استان فارس صبح امروز (یکشنبه 26/9/96) جهت دیدار و گفتگو با حجه السلام و المسلمین حاج آقای ملک مکان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در محل نمایندگی این شورا در استان فارس حضور یافت.

 به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس مصطفی اژدری، مسئول این سازمان صبح امروز (یکشنبه 26/9/96) جهت دیدار و گفتگو با حجه السلام و المسلمین حاج آقای ملک مکان، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در محل نمایندگی این شورا در استان فارس حضور یافت.

در این دیدار که دو ساعت به طول انجامید، دو طرف بر افزایش سطح تعاملات در جهت دستیابی به اهدف مشترک و ارتقاء سطح تعامل سازنده بین هر دو نهاد فرهنگی و رسانه ای استان با بهره گیری بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود تاکید کردند.

هم چنین مشارکت در فراهم آوردن فرصت های مناسب برای ارتقاء سطح کیفی سواد رسانه با ایجاد انسجام و همدلی بین ائمه جمعه استان و مسئولین رسانه ها برای نقش افرینی در مقابله با هجمه های دشمنان علیه ارزش های اسلام و انقلاب و پیگیری از آسیب های مخرب دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و همچنین دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این دیدار رضا جاویدی مدیر کانون بسیج رسانه شیراز،احمد دهقانی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس و آقای امیدوار جانشین این سازمان حضو داشتند.


برچسب ها: بسج رسانه فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: