کد خبر: ۱۱۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد:
کارگاه میدانی شهید مدافع حرم سید احمد حسینی با حضور دبیران و سر شبکه های امربه معروف و نهی از منکر نواحی فارس برگزار گردید.

به گزارش بسیج جامعه زنان استان فارس، کارگاه میدانی شهید مدافع حرم سید احمد حسینی با حضور دبیران و سر شبکه های امربه معروف و نهی از منکر نواحی فارس برگزار گردید. نواحی مذکور در قالب11 تیم به محل برگزاری دوره اعزام گردیدند.

گروه های شرکت کننده  خواهر با حضور در اماکن عمومی و مجتمع های خرید نسبت به اجرایی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردند که ارائه تذکر لسانی به مصادیق منکرات از جمله بدحجابی وظایف این گروه ها بود .

پس از کارگاه میدانی هر تیم بصورت تشکیل حلقه حدود 30 دقیقه مباحثه کردند و نتیجه کارگاه میدانی را ثبت نمودند .

در پایان به 15 نفر از شرکت کنندگان در دوره جوایزی اهداء گردید.

دبیر برگزاری این دوره، هدف از تشکیل کارگاه امر به معروف و نهی از منکر را ؛ عمل به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مؤثر بودن تذکر لسانی نسبت به مشت آهنین می باشد بیان کرد .

مبارکی گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و تجدید میثاق آمران به معروف و ناهیان از منکر با شهدای دشت کربلا از دیگر اهداف برگزاری این دوره بود.

وی افزود: یادآوری به مردم در زمینه لزوم توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان زمینه های تکمیل سعادت جامعه خواهد بود .

وی بیان کرد: رعایت مراتب امر به معروف و نهی از منکر اصل مهمی به شمار می رود که از جنبه های اخلاقی و روانی خاصی برخوردار است و شرکت کنندگان در تذکر لسانی آموزش های لازم را قبل از اجرا توسط استادان و مسئولان مربوطه فرا گرفتند .

مبارکی اظهار داشت: گسترش و فرهنگ سازی تذکر لسانی ، تعمیق شناخت نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و پیاده کردن آن به عنوان یک فرهنگ و رسالت و مسئولیت همه مردم آن هم با ابراز محبت و تذکر لسانی و دعوت به راستی و درستی باعث احیای این فریضه الهی در سطح جامعه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: