آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: سلاح اصلی سپاه برای مقابله با استکبار جهانی شاخصه مهم ایمان به خدا و ولایتمداری است.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده در دیدار با کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است، گفت: سپاه بعنوان بازوی قدرتمند نظام اسلامی ایران در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های استکبار جهانی بر علیه جهان اسلام قرار دارد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستون اصلی جبهه مقاومت در منطقه است، گفت: حفظ سلامت و ارتقاء بنیان های معنوی و عقیدتی این نیروی انقلابی رسالت سنگینی است که بر دوش نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرار داده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه مجموعه های نظارت، عقیدتی و روابط عمومی ارکان اصلی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه هستند، خاطرنشان کرد: اهمیت و تاثیر نقش آفرینی نهاد نمایندگی ولی فقیه هم در بُعد درونی و هم در بُعد بیرونی سپاه نِمود پیدا می کند و این نهاد نقش اصلی را در پیش بَرندگیِ این نیروی انقلابی در زمینه های مختلف بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت های سپاه منحصر به بُعد نظامی نیست، خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات رسالت مهمی در راستای معرفی خدمات سپاه به اقشار مختلف مردم بر عهده دارد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه تعمیق معنویت و حراست از شعائر اسلامی رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه است، گفت: کارکنان این نهاد باید با رصد دقیق و تحلیل به موقع بر اساس تکالیف اقدام مناسب را انجام دهند و بدانند تضمین حرکت سپاه در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی در تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از کار ویژه های نمایندگی ولی فقیه است.

وی با اشاره به اتهام زنی و فضاسازی رسانه ای آمریکا بر علیه سپاه، گفت: سران استکبار جهانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل اصلی شکست های خود می دانند و از هر راه ممکن برای ضربه زدن به این نهاد استفاده می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه امروز به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی که ساخت جوانان نخبه ایرانی است مجهز است اما سلاح اصلی این نیروی انقلابی برای مقابله با استکبار جهانی شاخصه مهم ایمان به خدا و ولایتمداری است که محبوبیت این نیروی انقلابی را در بین ملت های مسلمان رقم زده است.

وی با بیان اینکه پاسداران جوان نمونه برتر جوانان مومن انقلابی هستند، گفت: تعامل با نیروهای جوان، حفظ نشاط معنوی و مواظبت از ساختار انقلابی و اسلامی سپاه همواره مورد توجه مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرار داشته باشد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه امروز سپاه بعنوان یک الگو برای ملت های منطقه مطرح شده است، گفت: تحریم ها و فضاسازی بر علیه سپاه هیچ گونه تاثیری بر شتاب روزافزون این نیروی انقلابی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی نخواهند داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: