گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
اژدری:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با تأكید بر اینكه خبرنگاران ارزشی به دنبال دیانت هستند نه ریاست و قدرت‌طلبی گفت‌: خبرنگاران ارزشی برای دستیابی به اهداف والای و پر ارزش خود كه همان اهداف انقلاب اسلامی است، تلاش می‌كنند.

به گزارشروابط عمومی بسیج رسانه فارس ، مصطفی اژدری، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس همراه با تنی چند از اعضای این سازمان امروز، دوم دی‌ماه از خبرگزاری ایكنا شعبه فارس بازدید كرد.
در این بازدید ابتدا زهرا عسكری، سردبیر خبرگزاری ایكنا شعبه فارس به ارائه گزارشی از فعالیت و عملكرد این رسانه در سطح كشور و استان پرداخت.
در ادامه ا‍ژدری با تأكید بر اینكه خبرنگاران ارزشی به دنبال دیانت هستند نه ریاست و قدرت‌طلبی گفت‌: خبرنگاران ارزشی به دنبال واگذاری مسكن و كسب رانت‌ها و امتیازات مختلف از افراد و مكان‌های مختلف نیستند بلكه آنان برای دستیابی به اهداف والای و پر ارزش خود كه همان اهداف انقلاب اسلامی است، تلاش می‌كنند.

ایكنا بركت رسانه‌های استان فارس است
اژدری همچنین به فعالیت‌های خبرگزاری ایكنا اشاره كرد و گفت: خبرگزاری ایكنا بركت رسانه‌های استان فارس است كه ریشه در ذات الهی و مقدسات دینی دارد و ما افتخار می‌كنیم كه این رسانه ارزشمند با نیروهای ولایی و بسیار حرفه‌ای در استانمان در حال فعالیت هستند.

عضویت افتخاری رهبر انقلاب در ایكنا، گویای ارزش‌های این رسانه است
وی اظهار كرد: حجت صحبت‌های همین بس كه مولا و امام ما، مقام معظم رهبری و حضرت امام خامنه‌ای، عضو افتخاری خبرگزاری ایكنا هستند و این خود گویای همه ارزش‌های این رسانه‌ ارزشمند است.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اهداف سركشی و بازدید از رسانه‌های استان فارس گفت:‌ با توجه به جایگاه حقوقی بسیج رسانه، بازدید از تمام رسانه‌های استان فارس با اولویت شهر شیراز را در دستور كار خود قرار دادیم و تلاش می‌كنیم تا بتوانیم از تمام رسانه‌ها بازدیدی در این راستا داشته باشیم.

دغدغه سازمان بسیج رسانه، رفع مشكلات رسانه‌ها و اصحاب آن‌هاست
وی افزود: در این دیدارها ما دغدغه‌های اصحاب رسانه‌ها را می‌شنویم و تلاش می‌كنیم تا بتوانیم برای رفع مشكلات و نیازمندی‌های آنان با استفاده از ظرفیت حقوقی خود گام‌هایی را برداریم.
اژدری با یادآوری اینكه هدف ما كمك به رسانه‌ها جهت تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی است، گفت:‌ ما در بحث تخصصی شدن فعالیت رسانه‌های استان، هر خدماتی كه بتوانیم به آنان ارائه می‌دهیم به عنوان مثال برنامه‌ریزی برپایی كارگاه‌های تخصصی رسانه‌ای و خبرنگاری را در دستور كار خود قرار داده‌ایم.

اشاره به خدمات ارائه شده به خبرنگاران
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌هایی را در بحث ارائه خدمات درمانی، ورزشی و بیمه تكمیلی انجام داده‌ایم و به زودی خبرنگاران بسیجی از طریق صندوق بسیجیان سپاه با پرداخت مبلغی اندك به صورت سالانه، از خدمات بیمه درمانی بهره‌مند خواهند شد.

تلاش جهت تربیت رسانه‌ و خبرنگار طراز انقلاب اسلامی
وی با تصریح اینكه خدمات و تسهیلات دیگری نیز نظیر اعطای وام و بن‌های فروشگاه اتكا را در آینده به خبرنگاران بسیجی خود ارائه خواهیم كرد، گفت: برای سال ۹۷ نیز برنامه‌ریزی مدونی را تهیه كرده و تلاش می‌كنیم تا فعالیت‌های سازمان را به سمت و سوی پژوهش و آموزش سوق دهیم تا بتوانیم در عرصه تربیت و پرورش خبرنگاران و رسانه‌های طراز انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری برداریم.
اژدری یادآور شد: با توجه به جوان بودن خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های استان و همچنین تولد رسانه‌های جدید در این استان، مسلماً نیاز است كه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای كه به تازگی پا در این عرصه نهاده‌اند، با اهداف و مأموریت‌های خود در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی آشنا شوند و آشنا كردن اینان با این اهداف و آرمان‌ها همان رسالت مهمی است كه ما برای خود تعریف كرده‌ایم.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: برای تحقق این مهم، دست یاری خود را به سوی تمام رسانه‌های استان دراز می‌كنیم تا ما را در تدوین سرفصل‌ها و مباحث اداری این مأموریت یاری دهند.

سال ۹۷ ، سال پرباری برای اصحاب رسانه فارس خواهد بود
وی با بیان اینكه به یاری خدا سال ۹۷ ، سال پرباری برای اصحاب رسانه فارس خواهد بود، گفت: برپایی جشنواره‌ها، حمایت از خبرنگاران، برپایی كارگاه‌های تخصصی و غیره از جمله برنامه‌ریزی‌های ما برای سال آینده است و قطعاً رسانه‌ها و خبرنگارانی كه تعامل بیشتری با بسیج داشته باشند، مورد حمایت بیشتری قرار خواهند گرفت.

بسیج متعلق به هیچ جناح و گروه خاصی نیست
اژدری با یادآوری اینكه بسیج متعلق به همه ملت ایران است و متعلق به هیچ جناح و گروه خاصی نیست، گفت: همان‌طور كه امام و پیشوای ما فرمودند هركسی كه دلش برای آرمان‌های انقلاب بپتد، بسیجی است لذا ما هیچ‌گاه در بسیج حصاری بر دور خود نكشیده‌ایم و هر كسی می‌تواند از این شجره طیبه در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی بهره‌برداری كند.

تمام رسانه‌های فارس از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: این مسئله كه یك رسانه و یا خبرنگار بگوید من با بسیج همسو نبوده و بسیجی نیستم، اصلاً قابل پذیرش نیست چرا كه همه رسانه‌های استان فارس از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند كه به بركت انقلاب اسلامی شكل گرفته و فعالیت می‌كنند.
وی با تأكید بر اینكه بسیج یكی از اركان اصلی استحكام و قوام انقلاب اسلامی است، گفت: بسیجی در همه حال و احوالات خدمتگزار مردم است، چنانكه امروز می‌بینیم در تمام برهه‌های سخت اعم از حوادث غیرمترقبه، امنیتی و غیره این بسیجیان هستند كه پیشقراول حفظ جان و ناموس این مملكت و انقلاب هستند لذا اگر كسی می‌گوید من بسیج را قبول ندارم، قطعاً عیب از خود اوست چون بدنه بسیج پاك بوده و فراجناحی است و این لوح سفید هیچگاه لكه‌ای نداشته و نخواهد داشت.

هیچكس نمی‌تواند بگوید من بسیج را قبول ندارم
اژدری تأكید كرد: كسانی كه از برنامه‌ها و خدمات و حمایت‌های بسیج در طول انقلاب اسلامی بهره جسته‌اند، هیچ‌گاه نمی‌تواند بگویند بسیج را قبول ندارم.

خدمات بسیج رسانه به اصحاب رسانه بسیجی ارائه می‌شود
وی در عین حال این نكته را یادآوری كرد كه تمام خدمات در سازمان بسیج رسانه شامل اصحاب رسانه بسیجی است و اگر كسی بخواهد از این خدمات استفاده كند باید حتماً عضو فعالی از این سازمان باشد.

يادآور می‌شود، در پايان اين بازديد رئيس سازمان بسيج رسانه فارس با اهداي لوح و تمثالی از بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از خدمات خبرگزاری ايكنا در فارس قدرداني كرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: