گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
رئیس بسیج رسانه فارس در بازدید از مهر:
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در بازدید از خبرگزاری مهر در شیراز گفت: اصحاب رسانه باید از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنند که در این راستا تحلیل درست و بصیرت افزایی باید مد نظر باشد.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، مصطفی اژدری در بازدید از دفتر خبرگزاری مهراستان فارس با اشاره به دیدرا امروز خود با اعضای خبرگزاری مهردر شیراز افزود: بازدید ها به چند منظور است که شامل شناخت بیشتر از رسانه ها و شنیدن انتظارات از بسیج رسانه است که در پایان بازدیدها یک جمع بندی داشته باشیم.

وی ادامه داد: موفقیت ها و پیشرفت هایخبرگزاری مهرجای تقدیر و تشکر دارد که در این راستا یک مسئول رسانه ای علاوه بر پیشرفت های خودش باید دیگران نیز حمایت کند.

رئیس بسیج رسانه فارس افزود: در بسیج رسانه یکسری اهدافو مسئولیت ها مشخص شده که جذب، سازماندهی و آموزش از مهمترین برنامه ها است.

اژدری تصریح کرد: اصحاب رسانه باید از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دفاع کند رسانه ها باید تحلیل گر باشد اما امروز بحث رسانه ها موضوع خبرنگاری است در حالیکه موفقیت در تحلیل درست و بصیرت داشتن است.

وی تاکید کرد: در بحث بصیرت افزایی باید به همه موارد توجه داشت که در این راستا اخلاق رسانه ای نیز مهم است و دستگاه های مسئول از جمله فرهنگ و ارشاد و بسیج رسانه باید فعال باشند.

رئیس بسیج رسانه فارس گفت: بسیج رسانه به هیچ جناحی تعلق ندارد و خط قرمز نظام برای بسیج رسانه یک اولویت است و انتظار ما حرفه ای عمل کردن و انتقاد در راستای کمک به مردم است زیرا رسانه باید حرف مردم را بزند.

اژدری یادآور شد: قلم مقدس است و نباید اجازه داد که هیچ موردی بر صداقت رسانه تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: در بحث ارائه خدمات رفاهی و آموزشی نیز فعالیت های مختلفی انجام شده و مدیران رسانه باید همکاری بیشتری در این راستا داشته باشند.



نام:
ایمیل:
* نظر: