گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۱۱۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
بررسی راهکارهای اعتلای رسانه ها و تقویت همکاری ها در کانون مباحث مطرح شده در بازدید مدیران بسیج رسانه استان از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان فارس بود.

به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس ، رئیس سازمان این سازمان روز یکشنبه در این بازدید گفت: توانمندسازی رسانه های استان در برابر تحرکات رسانه ای دشمن در دستور کار این سازمان قرار داد.
مصطفی اژدری افزود: در این راستا، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه اخلاق رسانه، مسائل عقیدتی، نیازهای تخصصی و حرفه ای حوزه خبر نویسی، عکس و نگارش تحلیل در سال 97 در دستور کار سازمان بسیج رسانه استان فارس است.
وی با اشاره به نیاز جامعه به تحلیل های رسانه ای روشنگرانه و مبتنی بر واقعیات ، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه نگارش تحلیل و یادداشت را از دیگر برنامه های مورد توجه بسیج رسانه فارس عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره خبرگزاری جمهوری اسلامی و انتساب عنوان 'نبض نظام' به این رسانه، گفت: این نامگذاری به تنهایی گویای ویژگی متمایز و اهمیت فعالیت در ایرنا است و این رسانه با اتکا به این جایگاه مهم، گام های اثرگذاری در گره گشایی از مشکلات جامعه برداشته و در ادامه مسیر برخواهد داشت.
در این بازدید، سید احمد نجفی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس و عضو هیات رئیسه خانه مطبوعات استان نیز بر ضرورت هم افزایی و بکارگیری ظرفیت های همه تشکل های فعال در حوزه رسانه با هدف برداشتن گام های موثر در ارتقای وضعیت رفاهی و معیشتی خبرنگاران و اعتلای فضای رسانه ای استان تاکید کرد.
نیکنام خشنودی خبرنگار پیشکسوت ایرنا فارس نیز با اشاره به حرکت این رسانه در گذر از کمیت به ارتقای کیفی اخبار، در پیش گرفتن چنین الگویی در دیگر رسانه های استان را زمینه ساز ارتقای رسانه های استان و موفقیت آنها در پاسخ به نیازهای خبری مخاطبان دانست و تحقق آن را خواستار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: