جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۱:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ توکل گفت: با فرا رسیدن هفته بصیرت و سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه، همایش ها و نشستهای بصیرتی مختلفی در سطح شهرستان جهرم برگزار خواهد شد که از عموم مردم خداجو و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان جهت شرکت، دعوت به عمل می آید.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه آن شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، اظهار داشت: فرا رسیدن هفته بصیرت و سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه، همایش ها و نشستهای بصیرتی مختلفی در سطح شهرستان جهرم با همت سپاه و بسیج، برگزار خواهد شد.

سرهنگ توکل ضمن یادآوری زوایای مختلف فتنه سال 88 و هدف نهایی آن جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی، عنوان داشت: ساعت 15 عصر روز جمعه به مناسبت سالروز حرکت تاریخی و حماسی مردم شهرستان جهرم در سال 88، همایش بزرگی با سخنرانی سرهنگ پاسدار سعید کوشکی، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در سالن سینمای جهرم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم افزود: به همین مناسبت مراسم بزرگداشت شهید گرانقدر مدافع حرم، شهید عبدالکریم پرهیزگار و مراسم یادبود آیت الله حائری امام جمعه فقید شیراز نیز برگزار می گردد.

وی ضمن بازخوانی نقش رهبری و هدایت پیامبرگونه ایشان در کنارزدن غبار فتنه و آگاهی بخشی به عموم جامعه، بیان داشت: روز شنبه نهم دیماه بعد از نماز مغرب و عشا در غدیریه جهرم، همایش مردمی دیگری با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام، امام جمعه جهرم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم ضمن دعوت از آحاد مردم خداجو و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان جهرم، جهت شرکت در این برنامه ها، تصریح کرد: با زنده نگه داشتن حماسه ی نهم دی ماه است که برای همیشه به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی درس عبرت خواهیم داد که ملت ما همیشه بیدار و در خط رهبری و ولایت مطلقه فقیه به سر می برند.

همایش های بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در جهرم برگزار می گردد
نام:
ایمیل:
* نظر: